Gå til innhold

Bryllupsreise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har sikkert vært oppe før. Men nye har kommet til og noen fler har kanskje bestemt seg for hvor de vil dra?

Så hvor reiser dere på bryllupsreise?

Hvis vi begynner med oss, så har vi ikke bestemt oss for om vi skal dra i det hele tatt... (kjipt...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til Mauritius:) Skal gifte oss der, så da blir det bryllup og bryllupsreise i ett!

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Hvis vi klarer å få det til, så skal vi reise til Bali, og bo på Ritz Carlton Resort :hoppe: Helt utrolig nydelig!! :hjerter_rundt:

Skrevet

Vi skal først en uke på cruise i Karibien, og så 10 dager i Disneyworld Florida.

Vi gleder oss som unger!

Det er presang fra foreldre. Kunne ikke bedt om en bedre presang! :klem:

Skrevet (endret)

Det kommer an på. Vi ønsker oss bidrag til bryllupsreisen i gave, så får vi ta en opptelling etterpå og se hvor langt vi kommer. Men vi håper jo på at vi kommer oss til Mauritius eller deromkring :)

Endret av Frey
Skrevet

vi tenker litt på krakow, Polen. Har lyst å ha et spa-opphold der vi bare koser oss og nyter livet, og kvitter oss med spenninger i forkant av den store dagen. Har ikke helt bestemt oss, men synes det virker som en spennende by!

Skrevet

Vi skal til Kenya og Tanzania i 17 dager. Først skal vi være noen dager i Nairobi før vi skal på safari i Serengeti og Ngorongoro. Turen blir så avsluttet med 6 dagers badeferie på Zanzibar. Vi gleder oss som noen unger! Det er nesten sånn at vi gleder oss mer til bryllupsreisen enn til selve bryllupet (men bare nesten ;))

Skrevet

Vi har lyst til å resie til USA!

Nærmere bestemt Florida (Orlando, Miami, Disney World), California og Las Vegas. Vi får nok ikke til mer enn 2 uker, for jeg skal ha ferie uka før bryllupet også, til å ordne ting. Og mer enn tre uker ferie sammenhengende er dessverre helt umulig. Så det spørs om vi rekker alt vi har lyst til.

Jeg vil nemlig oppleve en del på bryllupsreisen, og på den måten skape mange minner. Dessuten frister det ikke å bare ligge og steke på ei strand hver dag i to uker.

Kommer til å bli en dyr tur, men å droppe bryllupsreisen er ihvertfall helt uaktuelt, da tar vi heller opp mer lån på huset. Vil ikke begynne rett på jobb igjen mandag, må nyte det å være nygift litt! :bryllup:

Skrevet

Det er mange av dere som skal på spennende turer! Cuba høres superspennende ut! Men USA frister meg også. Krakow gjorde inntrylkk på meg da jeg var der. Så du som tenker på det er på gode tanker ;)

Skrevet

:klappe: vi skal til singapor , Bali, lombok og gili!! :klappe:

17 dager! det blir topp! :)

Gjest HeidiO
Skrevet

Tenker mye på Thailand, men har ikke bestilt noe enda. Vil være borte i 14 dager; 2 dager i Bangkok, så seks dager en eller annen nydelig plass, og seks dager en annen plass, slik at det ikke blir ensformig...

Skrevet

Vi hadde nesten bestemt oss for Frankrike, men nå heller vi mot Malta...

Skrevet

4 netter i Roma og 6 i Sorento (ligger på fastlandet, med Capri utenfor)

Skrevet

Vi skal ingen steder, for vi har høyonn. :sjenert:

Skrevet

Vi hadde store planer om flotte steder, men endte opp med en mer økonomisk fornuftig reise for vår del. Vi skal en uke til Praha.

Skrevet

Praha er jo også en nydelig by da!

Skrevet

Me skal til Sicilia. Me gler oss masse. Me reiser 11.september ( :forvirret: ), 1 mnd etter bryllaupet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...