Gjest care Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 (endret) Hei Vurdere å kjøpe sykkelstol, men så vet jeg ikke hvor gammelt barnet må være for det kan sitte i det. Noen som vet? Endret 29. mars 2007 av care
Kanutte Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 De må kunne sitte stødig først. Jeg har syklet med en på 9 måneder. Husk hjelm til dere begge!
Gjest care Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Takk for svar. Da skal jeg se meg etter en brukbar stol, tror det kan bli en fin opplevelse å sitte bak på en sykkel.
Gjest gurimalla Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 (endret) På helsestasjonen sa de at barna burde være et år før du tok de med på sykkeltur i sykkelsete. Endret 30. mars 2007 av gurimalla
Myrthel Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har syklet kjempekorte turer med ungene fra de var 6/7 mnd - altså bare rundt på feltet her vi bor.. Etterhvert ble turene lengre. Det er en stor fordel å kjøpe et sete du kan legge bakover. Hamax sleepy, er et slikt sete. Ofte så sovner småtasser av sykling, og da slipper de å dunke hodet i mamma`s rygg når de dupper av...... Forøvrig har jeg mye bedre erfaring med sykkelhenger. Der sitter barna mye bedre. De er beskyttet mot alt som kan komme fykende i luften. De kan ha med seg leker, mat og drikke.... Der har de kosa seg oppi skinnposen - når det har vært kjølige dager..... Dessuten er det mye lettere å sykle med en henger, enn med et barn bakpå sykkelen.. Men det er jo min erfaring da. Lykke til med syklingen. Barnet ditt vil storkose seg...
Kanutte Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Jeg foretrekker også sykkelvogn framfor sykkelsete! Jeg synes sykkelsete gjør sykkelen så ustødig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå