Gå til innhold

Redd-barna reklamen

waco

Anbefalte innlegg

Hei, hvorfor er det bilde av en kvinnelig astonaut etter bildeteksten, "vi har kommet til månen", når damer ALDRI HAR VÆRT PÅ MÅNEN!!!!!! Er ikke dette god gammeldags historieforfalskning???

Månen er mannens eiendom inntil dere skaffer deres eget romskip.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s
Dere har f eks ikke vært på månen.

Neeei, men du kan vedde på at a) det var en vakker kvinne som skulle overbevises om noe som var inspirasjon

eller B) at det sto en litt bister og krevende frue bak og dyttet: Alle mine venninders menn gjør sånn og slik..når har DUU tenkt å utrette noe som kan gjøre meg stolt!?

Hvorfor jeg tror dette? Menn er generelt late, og stort sett er det kvinnelig innflytelse av type a) eller B) som utløser tiltak og handling.

for ordens skyld: Disse antagelser er tuftet på nitidig, empirisk gransking på en høyst reliabel og valid måte. Så det så :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Men de romfergene med damer eksploderer jo.

Ja - det har du jammen rett i!

OG JEG HAR ALDRI HØRT TALE OM EN KVINNELIG ROM-RAKETT-KONSTRUKTØR!!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig eksploderer romfergene med damer om bord! Damer bringer ulykke om bord på alle slags skip - det har vært en kjent sak i uminnelige tider :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror der er ganske alvorlig at redd barna sender en reklame som manipulerer på historiske fakta, men slike ubetydelige ting det bryr vi oss ikke om, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at det har et budskap om at alle kan nå de målene man setter seg, bare man jobber hardt nok med det? Utvid horisonten din litt da waco....

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den annen side, så er det vanlig at menn HAR måne...kanskje det er straffen for at "et lite steg for et menneske, et gigantisk steg for menneskeheten" ble sagt av Neil Armstrong, og ikke av Sheila Armstrong (hvem nå enn hun er)

:D

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...