Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2007 #21 Del Skrevet 29. mars 2007 Går helt fint å bruke kremer ja. Men test på et lite område først, og ikke la de sitte for lenge.... auuu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 30. mars 2007 #22 Del Skrevet 30. mars 2007 Hvis jeg noen gang kommer til å betale noen for å rive av meg kjønnshårene, håper jeg det kommer noen i hvite frakker og henter meg... ← Helt enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 30. mars 2007 #23 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg jeg har jo hørt om kremer.. Skånsomme hårfjerningskremer som du bare påfører i dusjen, og hårene preller av, smertefritt og enkelt Ingen som har noen erfaringer med dette? Tør ikke å vokse tror jeg.. ← Jeg bruker ofte hårfjerningskremer, og er veldig fornøyd med det. Men pass på at du kun har det på huden, og ikke inn mot "slimhuden". (hva kalles den, da? Det sto helt stille.) Da blir det sårt og vondt. Ellers bruker jeg ofte ladyshaverèn også, jeg - orker nemlig ikke hår - og det er gjort på VELDIG kort tid. Har prøvd pinsett og voks + epilator mange ganger - men orker ikke den smerten mer. Da bruker jeg heller andre metoder og gjør det heller oftere. Barberhøvel i dusjen går fort, helt smertefritt - og da ser ikke jeg på det som noe problem og gjøre det annen hver dag.....Så bruker jeg krem innimellom, for å være hårfri lengre og få "mykere" hår..... Lykketil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 30. mars 2007 #24 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg vil vokse og har tenkt på det lenge, men jeg er rett og slett ikke mann nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2007 #25 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg vil vokse og har tenkt på det lenge, men jeg er rett og slett ikke mann nok! ← Ikke kvinne nok, mener du vel? Jeg vil se den mannen som er tøff nok til å vokse seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 31. mars 2007 #26 Del Skrevet 31. mars 2007 Standar utrykk.. Jeg vil gjerne vokse meg,f or gud så deilig det må være å være helt glatt i 2 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunfly Skrevet 31. mars 2007 #27 Del Skrevet 31. mars 2007 Hehe, gjest.... jeg er mann og har vokset meg - nedentil (brasiliansk som dere skriver om her)... Som mann så er smerten størt foran der dere pleier (de som ønsker) å la det bli liggende igjen en stripe (på venusberget deres). Ellers er det litt smerte å vokse pungen, men det går. En må bare ikke være litt uheldig (hvis vokseren er det) og tar litt av huden der - men det går seg til. Forsøkte i dag hårfjerningskrem, men gud for et klin. Ikke så lett å ta bak på seg selv heller og kremen er jo ganske sterkt. Voksing er noe helt annet.... Så nå tror jeg at jeg lar hårfjerningskrem bare være det og lar det gro til litt skog igjen - så drar jeg til hårfjerning igjen selvom det koster 500 kroner - fryktelig dyrt synes jeg, men så helt utrolig deilig å bli helt glatt.... Spør noen hvis de vil - har nå gjort det en 3 ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 31. mars 2007 #28 Del Skrevet 31. mars 2007 Hvis jeg noen gang kommer til å betale noen for å rive av meg kjønnshårene, håper jeg det kommer noen i hvite frakker og henter meg... ← Veldig bra kommentar! Og sant, for så vidt... "Min" vokser tar berre 200 for brazilian forresten, så det er greit. Dødsvondt første gangen, så går det seg til. For meg er det minst vondt heilt i slutten av mensen, siste dag eller så. Eg vil ikkje barbere, hatar stikke- stubbane. Er absolutt mest vondt framme, på venusberget, under er ingenting i forhold spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie123 Skrevet 31. mars 2007 #29 Del Skrevet 31. mars 2007 Det var ikke vondt etterhvert da hunden var vant til det ← Vokser du hunden din Første gang jeg tok brasiliansk var det et øyeblikk jeg trodde jeg skulle svime av av smerte. Så var veldig usikker på om jeg skulle prøve igjen, men så gjorde jeg nå det da, og det var ikke vondt i det hele tatt sammenlignet med første gang. Brukte tidligere hårfjerningskrem, men etter et par år så det ut til at huden min ikke tålte det lenger. Voksing er jo så mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi26 Skrevet 8. april 2007 #30 Del Skrevet 8. april 2007 Epilator funker også bra.... Like vondt som voksing, men noe mindre søl - og ikke minst enklere å utføre på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 8. april 2007 #31 Del Skrevet 8. april 2007 Vokser du hunden din ← Gud bedre! Sikkert derfor jeg leser på velvære "Hunden min har masse kviser!!" Hunden følger etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 8. april 2007 #32 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg barberer, får ikke så mye nupper at det gjør noe. Får man mye nupper kan man ifølge min kusine som er Kondomeriet-ansatt, bruke vibratorrens. Hårfjerningskrem for sart hud funker også som fy, men blir dyrt i lengden. Mange av venninnene mine vokser og er fornøyde med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anette85 Skrevet 9. april 2007 #33 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg fjerner hårene med hårfjerningskremen veet. Det funker greit for meg, syns hårene vokser alt for fort ut igjen, men de er i det minste mye mykere enn ved barbeing. Kunne tenkt meg å prøvd voks, men huff og huff... høres så grusomt vondt ut jo!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå