Gjest utlogget nå.. Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Jeg er helt fra meg nå... jeg har verdens snilleste kjæreste, som jeg stoler 100% på, Og jeg trodde aldri at jeg skulle møte en annen nå.. Men det har jeg gjort, og jeg er så ufattelig usikker på hva jeg skal gjøre. Spørsmålet idag er, hvem ville dere ha valgt og hvorfor? Kjæresten min: - Er omtenksom, snill og lojal - Kjekk - Omgjengelig Vi har hatt endel problemer helt fra starten egentlig, spesielt når det gjelder sex. Vi har mistet veldig mye av gnisten og kysser omtrent ikke engang lengre(selvom forholdet er VELDIG nytt). Jeg tenker at han er bra for meg siden han er så stabil og lojal siden jeg kun har hatt kjærester som har vært utro og løyet for meg. Men hjertet mitt hopper ikke i taket for ham. Den "nye": - Utrolig romantisk - Spandabel (og god for endel millioner) - Kjekk - Morsom å være sammen med, men har kanskje et litt ustabilt humør (kan lett bli fornærmet om han er full). - Noen har advart meg om at han ikke bestandig er like ærlig Jeg er betatt av ham og selvfølgelig smigret over all oppmerksomheten han gir meg, men er han verdt å satse på og dumpe den trygge kjæresten min for? Han vil at vi skal ha et forhold, og han ønsker å satse 100% på meg. Men jeg er redd for å gå fra tryggheten og kanskje bli såret.. Hva ville dere ha gjort?
Gjest Faith Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Jeg ville ikke tatt pengene med i regnestykket, iallefall. De er en veldig variabel og upålitelig faktor. Ut fra det du skriver her, hadde jeg satset på å bli der jeg var tror jeg...
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 - Noen har advart meg om at han ikke bestandig er like ærlig Hva ville dere ha gjort? ← Det sier seg jo selv. Han som ikke er ærlig styrer du selvsagt unna (selv om han er stinn av gryn). Du må vel ha lært noe av "jeg kun har hatt kjærester som har vært utro og løyet for meg"?
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Ærlig talt ville jeg ikke hatt spesielt troen på noen av dem. Han nye virker definitivt ikke som noe å satse på, kjæresten din virker litt for mye som det trygge valget. Gi kjæresten din en sjanse en stund og så se på om det er nok gnist. Hvis ikke gå på leting etter en mann med sunn selvtillitt som er spennende på sunne måter.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Jeg ville ikke tatt pengene med i regnestykket, iallefall. De er en veldig variabel og upålitelig faktor. Ut fra det du skriver her, hadde jeg satset på å bli der jeg var tror jeg... ← Samme her. At han hadde rykte på seg for å ikke være ærlig ville jeg hvertfall blitt skeptisk til.
Batseba Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Jeg er helt enig med dere som har svart allerede. Jeg blir selv lett betatt av andre menn (selv om jeg er i et forhold). Det er så lett å finne andre som har de kvalitetene man ofte savner i et forhold. Men ofte er dette ting som kanskje ikke er så viktige når man blir gamle sammen?? Du må selvfølgelig bestemme selv. Men jeg hadde ikke gjort det slutt uten å tenke meg nøye om først.
Gilette Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 Er igrunn enig med de andre her, men du skal ikke høre på hva folk sier om en du liker. Jeg ville nok ventet litt og sett an situasjonen... Men jeg er en feiging så ville nok valgt det trygge Men gryn hadde vært noe! hehehe
Gjest StockDama Skrevet 28. mars 2007 #8 Skrevet 28. mars 2007 ville statset på den første, lidenskapen kan man alltids piffe opp igjen med litt jobbing.
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 28. mars 2007 #9 Skrevet 28. mars 2007 Bli der du er og jobb med forholdet ditt på det sexuelle plan. Hos dene staselige karen blir du nok ganske fort skuffet når han er rik, spandabel og uærlig! Han kommer til å bedra deg og da sitter du der med ingen av dem, og det er din egen skyld. Det er ikke alltid at det er lurt å satse på dansegulvets løve
Bomull Skrevet 28. mars 2007 #10 Skrevet 28. mars 2007 Aldri hadde jeg dumpet en trygg og ærlig kjæreste for en rik og uærlig mann
AlmaCity Skrevet 28. mars 2007 #11 Skrevet 28. mars 2007 Jeg tror ærlig talt ikke noen av de er noe for deg. Han første høres ikke ut som han er bra nok for deg. Han gir deg ikke det du trenger. Spesielt i starten av et forhold er man jo veldig forelsket og har masse sex. Høres ikke slik ut for deg, og det er sikkert du lar deg rive med av han andre. Han igjen, tror jeg nok du vil bli litt skuffa av. Personlig er jeg meget skeptisk til folk som viser sitt sanne jeg/skifter personlighet i fylla...
Malama Skrevet 28. mars 2007 #12 Skrevet 28. mars 2007 Aldri hadde jeg dumpet en trygg og ærlig kjæreste for en rik og uærlig mann ← Og pengene hører ikke hjemme i dette "regnestykket" uansett. Velg MANNEN, ikke pengene.
Gjest DyneTryne Skrevet 28. mars 2007 #13 Skrevet 28. mars 2007 Siden han andre er god for millioner må du jo ta han. Hallo. Har ei venninne som lever ulykkelig med en rik mann men han har da penger!!
MsRP Skrevet 28. mars 2007 #14 Skrevet 28. mars 2007 Vi har hatt endel problemer helt fra starten egentlig, spesielt når det gjelder sex. Vi har mistet veldig mye av gnisten og kysser omtrent ikke engang lengre(selvom forholdet er VELDIG nytt). Jeg tenker at han er bra for meg siden han er så stabil og lojal siden jeg kun har hatt kjærester som har vært utro og løyet for meg. Men hjertet mitt hopper ikke i taket for ham. ← Du er i et helt nytt forhold, og allerede nå har dere mistet gnisten, sluttet å kysse og du faller for nye menn?? Finn deg en du tenner på, og ikke nødvendigvis denne nye sjarmerende løgnhalsen. Så gir du også kjæresten din muligheten til å finne seg en jente som får litt hjertebank av ham...
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2007 #15 Skrevet 28. mars 2007 Jeg tror ærlig talt ikke noen av de er noe for deg. Han første høres ikke ut som han er bra nok for deg. Han gir deg ikke det du trenger. Spesielt i starten av et forhold er man jo veldig forelsket og har masse sex. Høres ikke slik ut for deg, og det er sikkert du lar deg rive med av han andre. Han igjen, tror jeg nok du vil bli litt skuffa av. Personlig er jeg meget skeptisk til folk som viser sitt sanne jeg/skifter personlighet i fylla... ← Enig, jeg ville ikke valgt noen av dem. Jeg hadde heller blitt singel og sett om det dukket opp en annen som du beholer gnisten med.
Gjest Frances Skrevet 28. mars 2007 #16 Skrevet 28. mars 2007 Enig med de over, hvorfor må du absolutt velge en av dem? Kan du ikke bare være alene og se hva som skjer? Eller klarer du ikke å være alene?
Ms.Marple Skrevet 1. april 2007 #17 Skrevet 1. april 2007 Jeg hadde nok ikke dumpet mitt eksisterende forhold for en ny. Først hadde jeg funnet ut om jeg hadde villet fortsette i mitt nåværende forhold om det ikke var for denne nye som lokker, og ikke latt denne betattheten styre mitt valg.
Cata Skrevet 1. april 2007 #18 Skrevet 1. april 2007 Enig med de over, hvorfor må du absolutt velge en av dem? Kan du ikke bare være alene og se hva som skjer? Eller klarer du ikke å være alene? ← Støtter denne. Hvorfor velge noen av dem? Jeg ville definitivt ikke satset på nr. 2 - ustabilt humør som kanskje er kombinert med uærlighet hadde sendt meg over alle hauger... Skulle jeg satset på noen av dem så ville det blitt nr. 1, men til å være i begynnelsen av et forhold så høres det ut som dere har det litt......kjedelig slik du beskriver det.
Drua Skrevet 1. april 2007 #19 Skrevet 1. april 2007 Du er i et helt nytt forhold, og allerede nå har dere mistet gnisten, sluttet å kysse og du faller for nye menn?? ← Det er nettopp dette som er poenget, det er noe som ikke stemmer mellom deg og kjæresten din. Du må ordne opp i det aller først, velge om du vil satse og antakeligvis jobbe hardt for å få forholdet til å fungere, eller rett og slett gjøre det slutt. Gjør deg uansett ferdig med det forholdet du har før du går videre til en ny mann.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2007 #20 Skrevet 1. april 2007 Ikke gjør det !!!!!!!! Og grunnen til at jeg mener det, er at du skriver at han nye har et ustabilt humør og ikke er ærlig. Jeg har vært sammen med en sånn mann i noen år nå, og det har vært et sant helvete som jeg ikke unner min verste fiende. Jeg merket ingenting til dette da vi møtte hverandre, jeg innså ikke hvordan han var før etter ca halvannet år, da var det for sent, og vi hadde fått to barn sammen. Jeg vet så altfor godt hvordan det føles å være i din situasjon, jeg ble forelsket i en annen og gjorde det slutt mannen min for en liten stund siden. Men for alt i verden, ikke bli sammen med en humørsyk mann. Det kommer du til å angre bittert på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå