Gjest lille raring Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 (endret) Hvor ofte bør man maksimalt farge håret for å beholde det rimelig sunt? Og blir håret mer slitt jo lengre fargen sitter i? Altså hvis jeg lar fargen sitte i lengt på etterveksten og bare lar det sitte i noen få minutter i det håret som er farget fra før.. Vil prøve å bevare håret best mulig Endret 28. mars 2007 av lille raring
Latsekken Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Kan bare svare ut fra min erfaring. Jeg har farget håret svart i mer enn fem år nå og har friskt langt hår ned til rompa. *banke på treet* Pleier å farge det hver tredje uke. På pakka står det at fargen må sitte i 25-35 min, men jeg lar det sitte alt i fra 40 til 70 min. Går fint det. Farger forresten vippene og brynene med samme farge også. Å bleke håret er en annen sak. Var blond som tenåring og makan til slitt hår!
Latsekken Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Schwarzkopf sin Rilken Silken Color. Svart som sjelen din.
Lofotdorsken Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Det er så masse pleiestoffer, særlig i frisørshampoer at håret mitt har blitt blankere etter farging ca tre g i året! Fliser og alt blir bra igjen!!
Luzi Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 (endret) jeg farger håret mørkebrunt (men det blir svart..) hver tredje uke. er oprinnelig lys blond. har gjort det nå i tre år, og har ikke hatt noe problem med tørt eller slitt hår. (har hår til nederst på ryggen) det jeg gjør, er at jeg farger etterveksten hver tredje uke, og resten av håret hvis det trengs. (kanskje to ganger i året) hvis ikke hårfargen falmer, er det ikke noe poeng i å ta farge i hele håret. sitter vel på med fargen i 30min. (bruker garnier nutrisse, er sikkert forskjellig fra hårfarge til hårfarge hvor lenge den må virke) ellers bruker jeg shampo og balsam for farget hår, og hårkur annehver måned:) Endret 29. mars 2007 av Luzi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå