Gjest Mali Skrevet 27. februar 2003 #1 Skrevet 27. februar 2003 Har installert Windows XP, og nå skal eg prøve å bruke WinOnCD 3.6 Men når eg startet programmet, så får eg beskjed om følgende: Error retrieving scsi bus information: No scsi host adapter found Noen som har peiling på hva eg kan gjøre? Det virker som om programmet ikke finner cd-brenneren, men den (brenneren) er riktig installert... Noen som vet???
Chiquita Skrevet 27. februar 2003 #2 Skrevet 27. februar 2003 Ble cd-brenneren installert før eller etter at du installerte Win XP???? Eller har det kanskje ikke noe å si???? Bare lurer. *klem*
Gjest Mali Skrevet 27. februar 2003 #3 Skrevet 27. februar 2003 Den var allerede installert, når eg går inn og sjekker så viser det at den er riktig installert... Men det sies jo at enkelte programmer ikke fungerer som de skal når en oppgraderer til xp. Men det var bare det å finne ut av hva en skal gjøre.... Hva er scsi host adapter, tro?
Supermann Skrevet 27. februar 2003 #4 Skrevet 27. februar 2003 Tror ikke dette er sise verson, eller? Prøv isåfall å laste ned den siste versonen du
jordbær Skrevet 27. februar 2003 #5 Skrevet 27. februar 2003 Har du sjekket om du har drivere som fungerer til scsi-kortet ditt? Høres ut som om du mangler denne.
Supermann Skrevet 27. februar 2003 #6 Skrevet 27. februar 2003 Oppdateringer finner du her http://www.roxio.com/en/support/ecdc/softw...updatesv5.jhtml Jeg hadde nok rett i at den versonen din var gammel da de har kommet til V:5,** så da støtter nok ikke din verson xp vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå