sissy1 Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 eg fikk mensen den 7 mars,eg fullførte ikke p pille brettet fordi eg har hatt so mye plager med p pilla..so da er spm er det ein normal mens eg fikk da eller ein mens pga av p pilla?eg hadde mensen fra den 7-10 mars..så jeg håper at eg får den igjen rundt den 4 april men har og eit stort ønske om og bli gravid igjen,so eg og sambo har hatt sex uten prevansjon sidan 10 mars..eg har kastet opp,oh hatt stikkinger nederst i magen,og på høgre side..?litt som mens smerter på ein måte?eg tok ein test i går men den viste negativt,so det var vel for tidlig og teste fant eg ut..?men eg kan vel ta ein test den 4 april?eg og sambo hadde sex i går,og når vi var ferdig med samleie blødde eg litt,er det normalt?sorry for dei intime betroelsene her har foresten hatt influensa siden onsdag forje uke.. ha ein fortsatt fin dag alle sammen
Smashing Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Det er vel slik at en kan den testen opptil 3 dager før forventet mens? Du må nok vente litt da. Kjøp en Clearblue digital test hvor det står gravid/ikke gravid med bokstaver. Da er du i hvertfall sikker. Jeg prøvde ikke å teste før mensen uteble, da fikk jeg en veldig svaaak strek.. Du må nesten bare vente i spenning. Lykke til!
cand.intet Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 Du får teste igjen om noen dager og se. Men når kvalme/oppkast kommer i en graviditet, så er det vel på grunn av hormonproduksjonen som settes i gang? Og det er den samme hormonproduksjonen som slår ut på testen. Dette ble kanskje litt rotete, men det jeg prøver å si er at jeg tror at hvis du hadde hatt høy nok ”graviditetshormonproduksjon” til at det var den som førte til kvalme og oppkast, så ville du også fått en positiv test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå