Gå til innhold

Nutrilett

linky

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med nutrilett? er det forskjellige smaker og hvor kjøper dere dette? jeg har aldri prøvd det, men har altså lyst til det nå. går man ned i vekt av dem, jeg trenger nemlig å gå ned et par kilo før sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes den med peanøtt og den med karamell er dødsgode! Pleide å "stjele" dem av mamma da hun var på slankern, og spiste dem som vanlig sjokolade i tillegg til alle andre måltider. Men for å gå ned i vekt skal man vel heller bruke dem som en måltidserstatter i stedet for et supplement. :)

Du får kjøpt dem i matbutikken på hjørnet! Går vel ikke ned i vekt av nutrilett i seg selv, men dersom du spiser 4-5 små måltider om dagen så kan du spise nutrilett som et av dem når du er skikkelig sjokoladesugen. Er jo få kalorier.

Men den metoden funker ikke helt for meg, for den er ikke så mettende i lengden. Man skal jo ideelt sett vente sånn ca 3 timer mellom hvert måltid, men jeg blir veldig fort sulten igjen etter en nutrilett.

Men jeg kjøper dem fremdeles av og til, fordi de er så gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I noen (få) butikker har de noe som heter Nutrilett Quick Start (eller noe i den duren). I den pakka har man alle (6) måltider for 5 dager. Den inneholder 5 shaker til frokost (sjokolade og jordbær) 5 supper til lunsj (tomat/grønnsak), 5 supper til som mellommåltid, 5 pastaretter (lys/rød) til middag og 5 desserter (vanilje/sjokolade) til dessert. I tillegg er det 5 bars som skal brukes om mellommåltid/godis.

Poenget med denne pakken er ikke å bli slank, men å venne kroppen til å spise mindre. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet den pakken med sjokolade pulver, og det smaker så vondt.

Har prøvd flere ganger, men klare bare ikke få det ned liksom!

De sjokolade snacksen son nevnt over er jo selvfølgelig bedre enn det måltiderstatter pulveret. Snacksen er jo ikke slanke slanking mer i stede for vanlig sjokolade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ikke klarer shaken til nutrilett, så burde du prøve å bruke shake fra herbalife. jeg bruker dem selv. og dem er drit god. har i 6 smaker. og proteinbar sjokolade dem har er best. har selv gått ned i vekt med dem. det er også 30 dagers garanti på dem. så hvis du er interesert så tar kontakt med meg da. send meg en mail på xxxx eller kan du ringe meg på xxxx.

Innlegget er redigert iht Kvinneguidens regler. Trille (mod)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...