HappyPink Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Hei alle sammen , håper vi kan dele erfaringer på hårfjerningsprodukter her. Jeg har forsøkt mye med varierende utfall! Var hos Vita i går og fant Eyebrowshaper for fjerning av hår rundt øyenbryn og tenkte at dette må jeg prøve! (Drit lei av pinsett!) Det var ferdig formede voksstrimler , utrolig enkle og bruke. Det eneste stedet jeg har fått et så bra resultat er hos Beths i Bygdøy allè!!` Klem HP
gizmoo Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Jøss visste ikke at d fantes voks for øyebrynet i butikken... Det må jeg prøve!
HappyPink Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 Jøss visste ikke at d fantes voks for øyebrynet i butikken... Det må jeg prøve! ← Ja, det var utrolig enkelt og bra. Tror det er helt nytt i Norge. Leste om det i siste "Woman".
Mediocre Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Tenk så greit å slippe å nappe da! Kanskje jeg skulle prøvd det der..
HappyPink Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2007 Har dere fått testet Eyebrowshaper enda? Jeg er så glad for og ha funnet en enkel metode som funker! Jeg er veldig sensitiv på ben og bikinilinjen , har lett for og bli sår og få røde nupper. Har noen der ute gode råd? HP
LadyInRed Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Det selges også på estetique på glassmagasinet. Merket heter Wax Away, og kostet ca 60 kr for 7 sett. Kjøpte det igår, og skal prøve dette istedenfor pinsett ikveld hvor mye kostet velvet touch? for hvor mange sett? hvis jeg blir fornøyd med voksing fremfor pinsett skal jeg prøve velvet også for å se hvilken som er best
katla Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Jeg har prøvd Velvet Touch på bena. Grusomt!!!! Føler jo at huden er revet av helt, nei aldri mer......
HappyPink Skrevet 20. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. april 2007 (endret) Hei igjen, Hvordan fungerte Wax Away? Var de ferdig formede? Vårklem HP Endret 8. juni 2007 av lillesky
Aurela Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 Hvordan fungerer egentlig Velvet Touch Body? Har funnet ut at det er hansker, men det virker for godt til å være sant.. Gjør det vondt? Høres bare rart ut.. Og er det noen som har noen tips anngående epilering? Får nemmelig litt nuppete hud, ikke røde nupper, men bare ugjevn hud. Hjelper kremer mot det også, eller hjelper de bare mot rød og irretert hud?
Mediocre Skrevet 20. april 2007 #10 Skrevet 20. april 2007 Jeg pleier å bruke aloe vera etter jeg har epilert leggene, det funker fint for meg
HappyPink Skrevet 22. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. april 2007 Velvet touch body fjerner nupper også! Det er en form for hårfjerning og peeling i et og samme produkt, men jeg tror det er viktig at du tester på et lite område først. Det funker kjempebra for meg! :rødme: Jeg bruker Unirens fra Kondomeriet etter all hårfjerning og det funker!! HP
sol83 Skrevet 22. april 2007 #12 Skrevet 22. april 2007 skal definitivt prøve ut de der voksgreiene til øyenbrynene men er det noen her som har prøvd epil smooth hårfj.system fra tv-shop? lurer sinnsykt på å bestille det, det ser så enkelt og fristende ut på reklamen... men samtidig er jeg veldig skeptisk. anyone??
rock&republic Skrevet 22. april 2007 #13 Skrevet 22. april 2007 jeg bruker Intuition og det funker helt supert, såpe, hårfjerning og aloe vera alt i ett. Utrolig effektivt på meg :-)
Champagnepiken Skrevet 23. april 2007 #14 Skrevet 23. april 2007 Velvet touch body fjerner nupper også! Det er en form for hårfjerning og peeling i et og samme produkt, men jeg tror det er viktig at du tester på et lite område først. Det funker kjempebra for meg! :rødme: ← Enig! Jeg kjøpte det på lørdag, og synes jeg fikk et kjempefint resultat. Tok mye tid den første gangen (som jeg har lest at det skulle gjøre), og jeg tok i litt for hardt, så jeg ble litt sår. Men rødheten har gitt seg, og det er fint og glatt - dette skal jeg absolutt fortsette med. Aldri hatt så fine legger, jeg!
kitekatt Skrevet 23. april 2007 #15 Skrevet 23. april 2007 Blir ikke huden veldig tørr av Velvet Touch på leggene? Og i bikinikanten vet jeg ikke om jeg tør da jeg er redd for å bli sår der. Men har inmari lyst til å prøve eyebrow shaper og den til ansiktet for å ta "barten" Hva synes dere om det? Og må de hårene som skal fjærnes i øyebrynene være lange?
Champagnepiken Skrevet 23. april 2007 #16 Skrevet 23. april 2007 Jeg opplevde det motsatte av tørr hud - Velvet Touch fikk fjernet den døde huden, sånn at de er ekstremt glatte. Men vil understreke betydningen av uparfymert lotion etterpå - jeg brukte nemlig en med parfyme uten å tenke meg om. Og du dæven, som det svei...
Imogen Skrevet 26. april 2007 #17 Skrevet 26. april 2007 Hm, tror jeg må prøve både Eyeborwshaper og Velvet touch jeg Noen som har prøvd Velvet Touch på lårene også?
Aurela Skrevet 26. april 2007 #18 Skrevet 26. april 2007 Men jeg forsår fortsatt ikke helt hva Velvet Touch gjør.. Noen sa den sliper ned hårene.. Gjør den det? Eller napper den ut hårene på en måte? Forstår det ikke jeg...
Gjest Advena Skrevet 15. mai 2007 #19 Skrevet 15. mai 2007 Jeg bruker denne. Er utrolig bra, enkel og rask barbering.
Gjest Advena Skrevet 15. mai 2007 #20 Skrevet 15. mai 2007 Jeg synes den er mye bedre enn vanlig høvel. Det går mye kvikkere enn å styre med barberskum og spyle av høvelen hele tiden, samtidig som jeg synes bladene tar mye bedre enn vanlig høvel. Jeg kommer ikke til å gå tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå