Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har nå flyttet ut fra forloveden min etter å ha oppdaget at han var utro. Det jeg lurer på er dere som møter en mann som bor sammen med en annen. Hvordan klarer dere og være på besøk hos han i i hjemmet som han deler med en annen dame.

Jeg har fått vite at når jeg var ute og reiste i jobben, var hun på besøk. Sov i sengen vår, laget mat fra kokebøkene mine, sjekket hva jeg brukte av sminke og kremer samt leste btyllupsbladene mine og så i bryllupspermen på hvilke planer vi hadde lagt.

Jeg kunne aldri gjort noe slikt. Hvis jeg hadde falt for en som var opptatt så ville jeg ikke hatt noen interesse av å vite hvordan han levde sammen med samboeren sin. Ville vært skikkelig ekkelt å gå rundt i en annen kvinnes hjem og ikke minst, ha sex i sengen deres....

Videoannonse
Annonse
Gjest enois
Skrevet
:klem: uff... det hørtes ikkeno trivelig ut. Håper du har funnet ut at du er bedre enn han. :klem: (og henne ;) )
Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan kan du være sammen med en opptatt mann er heller spørsmålet?

Høres ut som en dobbel-booking! Er dette mulig? Bør få deg til å tenke i det minste eller hva?

Skrevet (endret)

Jeg har ikke noe egen erfaring på området, men en kollega av meg hadde opplevd at elskerinnen hans gjorde det samme, i tillegg til at hun la igjen ting som undertøy, øredobber osv hjemme hos dem. Han trodde det var en litt primitiv trang til å markere revir, ett underbevisst ønske om at kona skulle oppdage det, slik at hun kunne få han helt og fullt. Tror kanskje han var inne på noe der.

Endret av Eir
Skrevet

Urk... den der var skikkelig grov fra begges side!

Har ikke bevisst vært noens elskerinne, så kan ikke svare på spørsmålet ditt. Jeg har alltid bare fått vite om dama i etterkant.

Gjest Silmarill
Skrevet

Fy så stygge dem var mot deg :forvirret:

Din (forhåpentligvise x mann) og den dameførkja! :overrasket:

Dette må ha vært grusomt for deg å finne ut av, og den dama var bare heldrittkjerring! At hun kunne! Først og fremst er dette i ditt hjem, så snoker henne i dine ting for å lese dine brudeukeblad!

Finner ikke ord for sånt, men skjønner veeeeldig at du er lei deg, sint, såret og skuffet :klem:

Gjest Gjest
Skrevet
Har nå flyttet ut fra forloveden min etter å ha oppdaget at han var utro. Det jeg lurer på er dere som møter en mann som bor sammen med en annen. Hvordan klarer dere og være på besøk hos han i i hjemmet som han deler med en annen dame.

Jeg har fått vite at når jeg var ute og reiste i jobben, var hun på besøk. Sov i sengen vår, laget mat fra kokebøkene mine, sjekket hva jeg brukte av sminke og kremer samt leste btyllupsbladene mine og så i bryllupspermen på hvilke planer vi hadde lagt.

Jeg kunne aldri gjort noe slikt. Hvis jeg hadde falt for en som var opptatt så ville jeg ikke hatt noen interesse av å vite hvordan han levde sammen med samboeren sin. Ville vært skikkelig ekkelt å gå rundt i en annen kvinnes hjem og ikke minst, ha sex i sengen deres....

For et nek han fikk da. En jentunge?

Skrevet

Han er selvfølgelig eksen min nå. Hun hadde også lagt igjen litt ting ene gangen, men jeg trodde jo på eksen min, da han fortalte at han hadde hatt besøk av en gjeng fra jobben. De kom rett fra fjellet og dusjet og skiftet hos oss før de dro på byen...

Vil ikke kalle henne en jentunge siden hun er 29...

...og ja, hun flyttet inn, men nå er han utro mot henne OG prøver fortvilt å få meg tilbake (Noe som ikke er spesielt vellykket...)

Glad jeg oppdaget det før bryllupet

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Han er selvfølgelig eksen min nå. Hun hadde også lagt igjen litt ting ene gangen, men jeg trodde jo på eksen min, da han fortalte at han hadde hatt besøk av en gjeng fra jobben. De kom rett fra fjellet og dusjet og skiftet hos oss før de dro på byen...

Vil ikke kalle henne en jentunge siden hun er 29...

...og ja, hun flyttet inn, men nå er han utro mot henne OG prøver fortvilt å få meg tilbake (Noe som ikke er spesielt vellykket...)

Glad jeg oppdaget det før bryllupet

Fysj for en taper! Det er bedre fisk i havet, og du kommer til å finne en av dem :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Ja det er fryktelig gjort av henne..., men enda værre av han som var din livsledsager og kommende ektefelle. Fysj....

Skrevet
:grine: Vet du hva... de to der fortjener hverandre!!! Snakker om å være kynisk og kaldblodig altså.... :sur: Håper du er heldigere med neste mann!
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært sammen med en gift mann i mange år (han holder nå på å skille seg), og det du forteller forbauser meg virkelig.

Jeg har vært hjemme i deres felles hus EN gang, og det var virkelig ukomfortabelt. Jeg spiste litt mat og lånte badekaret (har ikke selv), men for det første var det forferdelig rart å være der. For det andre kunne det ikke falle meg inn å invadere det området som faktisk tilhørte de to sammen. Å låne kokebøker og sjekke sminkeskapet, lese bladene hennes eller låne en bok? Huff, nei. Det dreier seg både om å inneha et fnugg av respekt for den damen som faktisk er i forholdet (jeg lånte mannen hennes, det holder i lange baner...), og som sagt fatter jeg ikke at en elskerinne kunne klare å trives i hans hus- det var ihvertfall ingen hyggelig opplevelse for meg.

Så nei, jeg skjønner heller ikke at noen klarer å gjøre noe sånt. Og å ligge i dobbeltsengen? Nei og dobbeltnei! :hakeslepp:

Gjest Gjest
Skrevet
(jeg lånte mannen hennes, det holder i lange baner...)

Å låne mannen er jo det som er ille. At ei dame låner en kokebok er jo ikke noe problem.

Gjest niomi
Skrevet

Til siste gjest: Andre kvinner må gjerne låne sminken og kokebøkene mine, så lenge jeg får ha mannen min i fred. "Å låne mannen hennes," som du så pent sa det, gjør det til en respektløs tøs, som jeg aldri ville stolt på. Og hadde du vært venninna mi, hadde vi neppe vært venninner lenger, siden jeg ikke vil ha slik umoral i vennekretsen min.

Skrevet

Hvis det er noe som heter karma, så får de nok igjen i bøtter og spann..."What goes around, comes around..." Eller no sånt!

Jeg hadde blitt så utrolig fly hakke forbanna at jeg kan ikke få sagt det en gang. Er normalt ikke en voldelig person, men da tror jeg at jeg faktisk kunne blitt en smule voldelig.

Om min manns (eller kjærestes) elskerinne hadde tatt seg til rette i mitt hjem hadde jeg klikket.

Hvordan fant du ut alt dette egentlig?

Skrevet
Det dreier seg både om å inneha et fnugg av respekt for den damen som faktisk er i forholdet (jeg lånte mannen hennes, det holder i lange baner...)

Så det er det det dreier seg om altså, respekt... Takker for opplysningen. :bukke:

:flekke:

Gjest Frances
Skrevet

Ja, den var jammen god :legrine: Et fnugg av respekt er vel nettopp det du ikke har når du er sammen med en opptatt mann.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har vært sammen med en gift mann i mange år (han holder nå på å skille seg), og det du forteller forbauser meg virkelig.

Jeg har vært hjemme i deres felles hus EN gang, og det var virkelig ukomfortabelt. Jeg spiste litt mat og lånte badekaret (har ikke selv), men for det første var det forferdelig rart å være der. For det andre kunne det ikke falle meg inn å invadere det området som faktisk tilhørte de to sammen. Å låne kokebøker og sjekke sminkeskapet, lese bladene hennes eller låne en bok? Huff, nei. Det dreier seg både om å inneha et fnugg av respekt for den damen som faktisk er i forholdet (jeg lånte mannen hennes, det holder i lange baner...), og som sagt fatter jeg ikke at en elskerinne kunne klare å trives i hans hus- det var ihvertfall ingen hyggelig opplevelse for meg.

Så nei, jeg skjønner heller ikke at noen klarer å gjøre noe sånt. Og å ligge i dobbeltsengen? Nei og dobbeltnei! :hakeslepp:

Hvorfor er du bedre enn fitta til x-en til trådstarter. Du tok mannen fra en annen kvinne, badet i hennes badekar og spiste mat fra hennes kjøleskap på hennes kjøkken! :kjempesinna:

DU er ikke det spått bedre :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...