Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lyst å prøve å tippe hvordan det hele ser ut til høsten?

3 beste blir Lillestrøm, Rosenborg og så er jeg litt usikker på hvem som blir i toppen med de. Hvilken rekkefølge de kommer i aner jeg ikke...

De tre i bånn tror jeg dessverre blir Tromsø, Ålesund og Fredrikstad :grine: .

Videoannonse
Annonse
Gjest Gitte
Skrevet

Gi meg litt tid så skal jeg tippe hele tabellen, men foreløpig håper jeg lillestrøm kommer langt opp, men er litt usikker pga ny trener og 4-3-3.

Selv om jeg er fra drammen håper jeg ikke godset gjør det så bra... midt på tabellen.

Skrevet

1 .RBK

2. LSK

3. Brann

12.FFK

13. Viking (lov å håpe :sjarmor: )

14. Godset

Skrevet

1 .Rosenborg

2. Lillestrøm

3. Brann

12.Fredrikstad

13. Start

14. Ålesund

Skrevet

Jeg har meldt meg på tabellkonkurransen på vg.no. Er det flere KG'ere som er med på dette? Da kunne vi jo opprettet en gruppe der og konkurrert mot hverandre :) Uansett, her er min liste:

1. Rosenborg

2. Brann

3. Lillestrøm

4. Vålerenga

5. Start

6. Viking

7. Lyn

8. Fredrikstad

9. Tromsø

10. Stabæk

11. Ålesund

12. Godset

13. Sandefjord

14. Odd

Akkurat som Gitte er jeg er også fra Drammen (vel, jeg bor her i hvert fall) men heier ikke spesielt på Godset. Likevel har jeg sesongkort og gikk på alle hjemmekampene i fjor, og kommer også til å gjøre det i år. Det er mest for å ha noe å gjøre sånn ca annenhver søndag, det er fint å ta det som en dag ute sammen med samboer'n. Også har de go'e pølser på stadion :ler: Men jeg elsker Rosenborg jeg da....det har jeg gjort siden 1988, selv om jeg ikke har noen forbindelse til Trondheim. Men hvis man tenker på hvor mange som liker lag i England ol. så trenger det vel ikke å være så rart å like et annet lag i Norge enn det mest lokale heller? Gleder meg til sesongen starter!

Skrevet

Jeg opprettet en KG-gruppe der jeg...hvis noen er interessert så heter den Kvinneguiden og passordet er kgfotball :)

Skrevet

Jeg tror faktisk Godset kommer til å bli det store overaskelseslaget i årets tippeliga jeg, tror de vil gjøre det bra.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg tror faktisk tabellen blir slik jeg...

1 Rosenborg

2 Lillestrøm

3 Brann

4 Start

5 Vålerenga

6 Lyn

7 Stabæk

8 Tromsø

9 Viking

10 Odd Grenland

11 Fredrikstad

12 Strømsgodtet

13 Sandefjord

14 Ålesund

Skrevet

Ingen flere som vil være med på VGs tabkonk? :tristbla: Blir stusselig med bare to stykker! (Kudos til deg som ble med ;) )

• 2 uker senere...
Skrevet

Denne listen blir litt med hjerte da... ER jo lov å håpe, iallefall på hvem som skal rykke ned...

1: Lyn!!!

2: Rosenborg

3: Lillestøm

4: Brann

5: Stabæk

6: Start

7: Tromsø

8: Strømsgodset (med så mange gamle Lyn spillere kan de ikke rykke ned)

9: Viking

10: Odd- Grenland

11: Fredrikstad

12: Ålesund

13: Sandefjord

14: Vålerengen Idrettsforening

Gjest Ulva35
Skrevet

1: Lillestrøm :)

2. Viking :)

3. Sandefjord

4.Strømsgodset

5.Start

6. Tromsø

7. Odd-Grendland

8: Stabæk

9.Ålesund

10:Brann

11. Fredrikstad

12. Lyn

13. Rosenborg

14. Vålerenga :ler:

Denne lista er nok litt (mye) preget av hva jeg ønsker :sjarmor:

• 2 uker senere...
Gjest lurven
Skrevet

sånn blir det:

1.rosenborg

2. vålerenga

3.lillestrøm

4.brann

5.start

6.viking

7.stabæk

8.tromsø

9.strømsgodset

10.lyn

11.fredrikstad

12.sandefjord

13.odd

14 ålesund

Skrevet
Rosenborg

Lillestrøm

Brann

Ja, det må bli disse på topp, men i hvilken rekkefølge er jeg litt usikker på.

Heier egentlig på START, men...ser ikke ut til at de kommer så langt i år.

Skrevet

Flott seier av Rosenborg mot Brann i går, det var moro å se! Dessuten gjør det meg ikke noe at Vålerenga spiller så dårlig om dagen, de var faktisk helt elendige på lørdag. Hadde en morsom episode da jeg tok t-banen opp til Ullevål, jeg havnet selvfølgelig i samme vogn som de mest fulle og bråkete VIF-supporterne. De sang og skrålet og hoppet sånn at hele vogna ristet. En av sangene var noe ala"Vi hater Brann og Bergen, vi hater Brann og Bergen!"

Plutselig er det en lenger bak i vogna som sier på kav nordlandsk: "Ja det gikk jo fint i Bergen...!" (de tapte 1-4)

:hoho: Alle rundt lo høyt, og supporterne ble litt satt ut.

Skrevet

Med seier i kveld er vi tilbake på toppen, der vi hører hjemme!

Forza Fugla!!

Skrevet (endret)

Og der lå vi tilbake på toppen med 3-1 seier over Lyn. Veldig bra. Vi får se hvor lenge det holder :)

Endret av Gitte
Skrevet

1. Lillestrøm

2. Brann

3. Rosenborg

4. Stabæk

5. Vålerenga

6. Lyn

7. Start

8. Sandefjord

9. Fredrikstad

10. Viking

11. Strømsgodset

12. Tromsø

13. Odd

14. Ålesund

Skrevet

Jeg vil optimistisk påstå at Brann vinner serien i år :tommelsmil:

Gjest Gitte
Skrevet

Veit ikke helt hvem jeg heier på jeg... :sjenert:

Skrevet

Jeg må bare få utløp for min frustrasjon over Tom Henning Øvrebø. Er det mulig å finne en mer inkompetent dommer? Skulle Ijeh hatt frispark? Kanskje, kanskje ikke. Jeg ville sagt nei, men det hadde nok vært dommere som hadde blåst for det også. Det jeg reagerer på er utvisningen, og hvor kjapt den kommer. Ijeh får gult kort, 3 sekunder senere er det rødt. Hvor mye kan mannen ha rukket å si iløpet av 3 sekunder? Det må da være temmelig grovt for å bli utvist?

Det andre rødet kortet : Samuelsen får frispark mot seg, reagerer med å slå ballen i bakken og blir belønnet med dagens andre gule. Hvor streng er det mulig å bli?

Som dommer må da Øvrebø forstå at det er menneskelig med reaksjoner? Det må da være lov å protestere og si fra (på en skikkelig måte)? Og denne siste situasjonen er det bare et minutt igjen av tilleggstiden, hva er hensikten med å vise ut en mann på så tynt grunnlag da? Unødvendig spør du meg. Lyser maktdemonstrasjon av hele greia.

Når det er sagt vil jeg si at LSK-seieren var fortjent når man ser på hvordan kampen utviklet seg etter utvisningen, men før var Viking bra med, og det kunne jo blitt ganske annerledes dersom Viking hadde fått fortsette med 11 mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...