Rexina Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Noen som har prøvd? Gir ansiktskremen kviser? (Eller er den non-comogenic?)
Gjest Frk. Grønn Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har ikke prøvd Nivea sin for ansiktet, men Natusan sin brun-uten-sol for ansiktet føltes som et lag utenpå huden og tettet igjen porer og gjorde huden min fet - og gul.. Piz Buin sin brun-uten-sol var litt bedre, men allikevel altfor fet. Men som sagt har jeg ikke prøvd Nivea sin da..
Lizzie123 Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Nivea body summer beauty, den kjøpte jeg i dag. Og den var jammen billig, 29 kr for en flaske. Noen som har prøvd? Lurer litt på om jeg kan bruke den hver dag som en vanlig bodylotion?
*Ariel* Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Du har kjøpt "førsteutgaven" som kom i fjor. Den selges ut billig. Den kan brukes hver dag ja, det er først og fremst en fuktighetskrem.
Gjest Tweek Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Jeg har ikke nivea summer beauty, men jg kjøpte garnier sin og den lukter bare godt, og ikke selvbruning selv om jg har fttt litt farge
*Ariel* Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Årets utgave av summer beauty har mye bedre lukt enn den fra i fjor, som for så vidt heller ikke luktet selvbruning. I år har de lagt til noe sitruslukt eller noe, klarte ikke helt å plassere den
Lizzie123 Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Du har kjøpt "førsteutgaven" som kom i fjor. Den selges ut billig. Den kan brukes hver dag ja, det er først og fremst en fuktighetskrem. ← Så bra jeg kjøpte 2 da
Gjest Tweek Skrevet 5. april 2007 #9 Skrevet 5. april 2007 Jeg syntes dove er best av, natusan og lóreal sin.. Nå har jeg kjøpt garnier sin og den lukter godt, og ikke selvbruning i det hele tatt.. Men jeg kjøpte den for lys hud, og jeg har smørt meg med den etter selvbruning, så ser ikke forkjell, hehe. Men den andre gir farge.
Gjest Gjest_Lina_* Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Den beste selvbrunings krmen syns jeg er Cosmica..den koster bare 100kr gir fin farge og har en litt dempet lukt!! Blir bare kvalm av sånne som lukter æsj og ik gir farge som den garanterer. Kjøp på apoteket!!
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #11 Skrevet 24. februar 2010 har de sluttet å selge denne? lukter denne "selvbruning"? hater virkelig den luktn.. setter seg i klær sengetøy osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå