Gjest Mzfire Skrevet 27. februar 2003 #1 Del Skrevet 27. februar 2003 Dette spillet er moro syns jeg. Minner litt om tetris. Prøv det da dere, men det sto en advarsel om at det var vanedannende http://www.1startside.com/spill/diverse.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 27. februar 2003 #2 Del Skrevet 27. februar 2003 jada, det kan nok være vanedannende. jeg blir fort hekta på sånne spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 28. februar 2003 #3 Del Skrevet 28. februar 2003 TUSEN takk for den linken, her var det jo også masse andre morsomme spill!! Likte særlig hangaroo, splatman, pacman og denne du anbefalte. Men jeg har ikke fått testa ut alt da.... Takk, nå "redda" du ensomme kvelder for meg!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 1. mars 2003 #4 Del Skrevet 1. mars 2003 Bare hyggelig Sjekket bare ut det ene spillet der jeg da. Men pacman er vel moro? Jeg håper flere også vil finne stor glede av å spille som oss da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 2. mars 2003 #5 Del Skrevet 2. mars 2003 Morsomme spill. Litt vanedannende men dog.... Det er vel de fleste spill.... I alle fall når jeg spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. mars 2003 #6 Del Skrevet 2. mars 2003 Oi, så gøy ... Har jeg noe å gjøre mens jeg holder meg våken. :D Puyo Puyo minnet meg faktisk litt om Dr. Mario. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 7. mars 2003 #7 Del Skrevet 7. mars 2003 nå kommer jeg *aldri* til å få gjort noe fornuftig på dataen på skolen.. kjempegöy spill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå