Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva slags sko kan man bruke til tights og kjole/tunika? :klø:

Noen som er behagelige, og kan brukes nå som det fortsatt er litt kaldt (dvs. ikke sandaler).

Tips?

Gjerne bilder. :)

Endret av lillesky
Videoannonse
Annonse
Gjest synseren
Skrevet

Personlig synes jeg pumps er fint til tigths og kjole.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Ballerinasko! Kanskje litt kaldt enda, men har allerede sett folk i både t-skjorter, skjørt og shorts i helga :)

Skrevet

Kan man ha ballerinasko, tights, kjole og leggvarmere? :klø: Eller blir det helt kræsj?

Skrevet

Ikke leggvarmere... :)

Eller, du kan jo ha det om du vil. Men det er vel ikke akkurat det mest trendy akkurat nå... Viller heller kjøpt "dame"-knestrømper og hatt under tightsen. Kjøp noen helt hudfargede som du ikke ser at du har på.

Skrevet

Ballerina eller pumps synes jeg er finest.

Skrevet

Til en tunika eller kjole med tights under, syns jeg definitivt at det er penest med flats eller pumps.

Dette avhenger jo igjen av hvor høy du er/kroppsform selvfølgelig.

Skrevet

Jeg så faktisk to jenter med tights, kjole og joggesko! Men de var litt yngre enn meg, så da er det kanskje lov...

Så ei med ballerinasko - det var pent.

Jeg er ikke så veldig høy (165) og normal kropp.

Skrevet

Det KAN være kult med sneakers og, men etter min mening er det sjelden.

Og da må man virkelig gjennomføre stilen og! og ikke minst passe til det.

Ellers ville jeg i første omgang satse på noen pumps eller flats/ballerinas :)

Skrevet
Ballerina eller pumps synes jeg er finest.

Helt enig

Skrevet

Jeg har ballerina-sko (og vil gjerne ha flere :sjarmor: ), så nå mangler bare skjørt og tights. :ler:

Skrevet (endret)

Jeg har skjørt, men mangler tights og ballerinasko. pumps har jeg nettopp gått til innkjøp av, i løøøve shoes :sjarmor:

Endret av linky
Skrevet

Definitivt pumps.

Skrevet (endret)

Pumps.

Så noen som brukte skikkelig grove vinterstøvletter til tights og kjole forrige helg. Det så ikke bra ut.

Jeg bruker pumps til. Det er jo ikke så kaldt ute nå. Funker helt fint. Synes leggvarmere blir litt "too much".

Edit:

Må legge til at jeg også bruker tynne, hudfargede strømper som ikke synes til slike antrekk. Pleier dessuten å bruke de når jeg bruker pumps til jeans. Det er ikke helt sommer ennå....

Endret av Lourdes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...