Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg nærmer meg med stormskritt 30 - uæææh!

Skal arrangere fest og har leid lokale. Det kommer mellom 35 og 40 gjester av begge kjønn hvor ikke alle har møtt hverandre før.

Har lyst til å lage en ordentlig fest :hoppe: hvor folk kan ha det moro! Men jeg trenger noen ideer til hva som får opp stemningen på en sånn fest!

Jeg ønsker ikke å være for mye i fokus :rodme: , vil bare at alle skal ha det gøy og vil ikke ha en sånn fest hvor gjestene bare sitter på samme plass hele kvelden og diskuterer alle verdensproblemer!

Hva er det som skaper god stemning og får folk i godt humør når de kommer inn døra? Og hvordan få stemningen til å vare festen ut?

Er vel ingen fasit på dette, men sikkert noen som har noen lure forslag...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heeey! sitter i samma klisteret sjøl :ler: tre mnd igjen til trettitallet.... :ler: gleder meg vannvittig til kjekk fest med gode venner! jeg skal feire ilag med bestevenninna mi, hun blir trettifem'isj og har bursdag to dager etter meg :) tror oppskriften er å ha litt god mat først, mange gode skåler og litt nattmat til slutt... da er ihverfall alle mette og fornøyde!

Det er jo ikke bursdagsbarna som skal sørge for underholdning? alt sånt er vel trygt å gi ansvaret til for den nærmeste vennegjengen....hvis du våger... :)

lokalet vårt ligger litt vel nært sentrum, så vi skal leige inn vakter som kan stå i døra, slik at uvelkommne ikke får entre partyet.

Skrevet (endret)

Var på en fest hvor noen gjester var gjemt. Bursdagsbarnet fikk rebuser for å finne gjesten og rebus på hvem det var. Var skolevenner osv .Artig. :)

El var det nattmat,kveldsmat & myyye og drikke. Det var leid inn dj.

Ja,venner som ikke kunne komme hadde mailet gratulasjoner som ble lest opp. De var ganske morsome. :)

Endret av snøfnugg
Gjest beekeeper
Skrevet

Hva med en temafest?

Piratfest eller noe sånt.. sånn at alle kler seg ut! det er jo gøy..

Uansett så er det fint å finne på noe som du kan ha etterpå, hva med lage en scrapbook som folk skriver i, med et polaroidkamera på siden sånn at folk kan ta bilder og legge inn?

Eller legge en papirrull på gulvet med masse tusjer, så kan folk skrive å tegne. Jeg synes sånne ideer er artige, for da kan man ta det frem senere og se på det.. Veldig koselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...