Kayli Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 (endret) Mannen i huset fyller år neste uke, og ungene og jeg vrir våre hjerner. Han er så vanskelig å kjøpe til! Jeg trenger tips! Altså - han blir 39, er interessert i friluftsliv og fiske, men har ALT av utstyr og klær. Er veldig glad i data, men bruker den mest til jobb, spille gjør han aldri. Liker duppeditter som man egentlig ikke har bruk for . Noen som har et hett tips? Har ikke veldig god råd for tida, så det trenger ikke å koste skjorta... Løsningen blir kanskje meg selv dandert i dobbelsenga, men det er jo ikke akkurat noe for hele familien . Endret 27. mars 2007 av Kayli
honey21 Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Hva med å bestille en massasjetime til han eller noe sånt? Eller hva med en overnatting på hotell for dere begge? Er ikke så kreativ akkurat nå, men det var mine ideer i hvertfall
honey21 Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Eller hva med en ny og fin lommebok? Ser mange menn som kunne ha trengt det
Gjest Aurora Vaniljesaus Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 En helgetur til et sted hvor hele familien kan "bedrive" litt friluftsliv og fiske..? Dersom han har "alt av utstyr" har han kanskje alt en lavo, så den kan dere ta med og sette opp.. Fyre bål, spise god mat (forberedelse!!), litt vin til de voksne på kvelden. Leie (evt bruke egen ettersom dere har alt av utstyr) kaoer og padle av sted. Anbefaler f.eks "Fjorda". Fint sted å dra ut på kanotur og telte.
Hard Candy Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Mannen i huset fyller år neste uke, og ungene og jeg vrir våre hjerner. Han er så vanskelig å kjøpe til! Jeg trenger tips! Altså - han blir 39, er interessert i friluftsliv og fiske, men har ALT av utstyr og klær. Er veldig glad i data, men bruker den mest til jobb, spille gjør han aldri. Liker duppeditter som man egentlig ikke har bruk for . Noen som har et hett tips? Har ikke veldig god råd for tida, så det trenger ikke å koste skjorta... Løsningen blir kanskje meg selv dandert i dobbelsenga, men det er jo ikke akkurat noe for hele familien . ← En slik grillrist som er sammenleggbar. Står over bålet, perfekt til å sette kaffekjelen på, steke ostesmørbrød etc. Koster 298 på sportsforretningene. Min mann digger den. Kaffekjel GPS Ny minnebrikke til mobil eller pc sportsklokke fiskekort nytt telt? sovepose? (kjøp to, en til deg også) en opplevelse i sengen med deg han sent vil glemme?
Gjest Aurora Vaniljesaus Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 sovepose? (kjøp to, en til deg også) Eller en "dobbelsovepose" for par.. De finnes..
Hard Candy Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 Eller en "dobbelsovepose" for par.. De finnes.. ← ja, selvfølgelig, kjempelurt Husker vi kneppet sammens soveposene i militæret for å holde varmen, ingen romantikk, kun praktisk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå