Gjest Mzfire Skrevet 1. mars 2003 #21 Skrevet 1. mars 2003 Helt enig med deg Virgo. Merker at jeg blir mer og mer hissig mot denne gjesten her. H*n kommer ikke med noe fornuftig heller eller noe nytt i denne tråden. Hva om en moderator kunne slette litt her? Gjesten er ganske så respektløs! :cry:
Pinocchio Skrevet 2. mars 2003 #22 Skrevet 2. mars 2003 "Hva skal man med gjester når familien er så stor??" Men, hallo? Seriøst. Hvorfor ikke fjerne skrivetilgang hvis man ikke er innlogget? Det vil gjøre Kvinneguiden bedre. Det er stort sett bare oppgulp og rop fra sofaen når gjestene svarer. Bortsett fra når gjester starter en tråd da. Kanskje la det være lov, men ikke å svare uten å være innlogget? Bare en tanke.
Veslejenta Skrevet 2. mars 2003 #23 Skrevet 2. mars 2003 Kjæresten min har også slitt med å komme over at jeg har en fortid, men vi er veldig åpne mot hverandre og har snakka mye om følelsene hans. Og på den måten kom han seg omsider over det og klarte å tenke fremover istedet for. Jeg vet ikke hvilket forhold du har til samboeren din og vil derfor ikke råde deg til det samme. Det var ikke så enkelt for meg heller mens det hele foregikk.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2003 #24 Skrevet 3. mars 2003 Hei! Jeg har egentlig ikke noen gode råd til deg som starta tråden, men jeg vil bare si at jeg kjenner meg så godt igjen i det du skrev.Har selv slitt med det samme, og vet hvor vondt det er. Håper det går over snart, og at du klarer å se det på en annen måte når det får gått litt tid!
Gjest Duchess Skrevet 3. mars 2003 #25 Skrevet 3. mars 2003 I og med at min egen fortid er noe...tja hva skal man kalle det.....spesielll eller brokete kan man vel si, så kan ikke jeg dømme eller henge meg opp i kjærestene mine sin fortid. Så lenge de har lært av sine feil, er fortid fortid. (det finnes visse unntak naturligvis) Jeg er sammen med personen slik han er NÅ, og hva han har gjort, hvem han har vært sammen med eller har barn med før han traff meg, er ikke noe jeg får gjort noe med, og det har jo også forma han til å bli det mennesket han er i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå