Gå til innhold

Middel for økt hårvekst?


veslemor

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lenge nå vurdert å prøve en av disse "fantastiske hårkurene" som skal få håret til å vokse seg lengre og tykkere på bare noen mnd, virker de eller er det bare juks?

OG.. Hvis det virker, noen som har en type å anbefale? Vet jeg høres litt naiv ut, men verdt å prøve! Har så lyst på langt hår! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei veslemor.

Jeg er frisør og jeg har ikke hørt,

om noen av disse vidunder kurene virkelig gjør at håret skal vokse fortere ,virker.

Det finnes nok ikke noe hokus pokus.

Årsaken til hvor fort håret ditt vokser har med celledeling å gjøre.

Skal du spare håret ditt anbefaler jeg deg, å spise næringsrik mat (håret får næring sist), ta en god hårkur ca en gang i uka, klippe det regelmessig(ca 6uke), også bruke en voks, pomade el.l. påover håret.

_________________

panter.gif

Line

Lykkelig gift siden 16 juni 20011212[ Dette Innlegg er endret av: line den 2002-03-29 10:29 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

sats på b-vitaminer, en om dagen. gir deg sunnere hår, hud og negler, og jeg kan sverge på at håret mitt vokser fortere nå enn før. og så er det billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har brukt Silica tabletter i snart et år. Jeg mistet mye hår etter at jeg sluttet å amme. Og nå er håret kjempetykt og det vokser som ...Men du ser ikke effekt før etter 3mnd, da kommer det masse nytt hår. Dette garanterer jeg at fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...