agbre Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Er litt i tvil. Har fasttelefon fra Telenor nå og kan få billigere fra Tele2, men er veeeeldig usikker på om jeg skal bytte. Ikke noe problem å ha mobilen fra dem, det har jeg hatt i ørten år, men har hørt både det ene og det andre om fastelefoni derfra. Hjelp!
Gjest Deception Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har hatt det tidligere, uten noen problemer. Vi har nylig byttet til Tele2 for fasttelefon for å kunne inkludere den i Familieabonnementet. Vi har også internett fra Tele2, og har hatt null problemer i de fire årene vi har brukt dem.
Smigul Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Har selv mobil, iptelefon og internett fra tele2. Har ikke hatt noe problem i de snart 2 år eg har hatt de som leverandør
ArneA Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Vil ikke anbefale tele2 i det hele tatt. Har bare hatt drit med dem. Trenger du kundeservice kan du ta utgangspunkt i at de ikke gidder eller er interessert i hjelpe deg med problemer utover de ordinere problemene som de er opplært til. Jeg vil spesielt advare hvis du har internettforbindelse via telenor, modemet fra tele2 fungerte dårlig opp mot telenor sitt. Tele2 har har en ekstern teknisk avdeling når den vanlig kundeservicen ikke strekker til. Noe som tydeligvis ikke skal all verdens til for. Det største problemet med det er at 1: du er alldeles ikke garantert å motta kompetent hjelp. 2: Du kan kan være sikker på at hvis det oppstår trøbbel utover de vanlige og du kommer i kontakt med eksternhjelpen til tele2 så tar det ubeskrivelig lang tid i å komme gjennom. Når jeg endelig fikk kontakt med noen som kunne hjelpe så var tilbudet at jeg kunne få hjelp om noen dager!! De ødelagte tilogmed telenormodemet mitt og nektet å gjøre opp for seg i etterkant.
Havfrua Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Har hatt fasttelefon og internett fra Tele2 i flere år og aldri hatt noen problemer, så ja - vi er fornøyde!
TheHairyToothfairy Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Fasttelefon fra Tele2 er i utgangspunktet ikke noe problem, jeg sier det slik fordi jeg aldri har hatt problemer selv. Internett fra Tele2 derimot, er bullshit. De har for så vidt grei kundeservice, men det er liten trøst når jeg må bruke det så utrolig mange ganger. Hovedårsaken til at det kuker seg så jævlig, er at det er Telenorlinjer som er i bruk. Nodene for feks Bergen holder til på Østlandet, og det er sabla mye linje å feilsøke på når det skjærer seg. I tillegg hjelper det lite når du har hatt samme problemet flere ganger, får en ny kundebehandler - som helt klart ikke har peiling og kobler deg over til en annen, og så skjer dette et par ganger. I to år har vi hatt veldig mye problemer med dem, blant annet med at vi ikke får den hastigheten vi betaler for. (Dette igjen skyldes at det faktisk er Telenorlinjer) Så kan man si at, "greit, en bruker har mye slike problemer", men den gang ei. Min kjære har akkurat de samme problemene, noen dager er 4mbit linjen hennes nede i 1.3mbit - og det er alltid samme hastigheten. Flere av kompisene mine sliter også med irriterende problemer, og felles for dem alle er at disse feilene styres tydeligvis av Murphys Lov; de skjer alltid rundt helligdager og/eller når det er viktig arbeid som skal gjøres (eventuelt *kremt* spilling) - og da er det alltid stengt på kundeservice.
Gjest *Magica* Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Ville ikke anbefalt det fordi jeg har hørt om negative erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå