mocci Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 heia, jeg har en halvlang, skråklipt (linjen går ned til kjevebenet) bob frisyre og lurer på hva jeg kan bruke som styling produkter for en slik frisyre? Jeg har typisk nordisk hår med tynne og fine hårstrå, kan altså ikke bruke produkter som tynger håret. Jeg har prøvd paste, cream, voks men har liksom ikke funnet noe som funker optimalt....hva er det beste av paste, cream, voks til bruk for styling av bob? Jeg lurer litt på om jeg skal prøve en paste/voks/cream fra Sexy hair?? Tusen takk for alle svar
Bex Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har nok litt kraftigere hår enn deg, men samme frisyre. Jeg bruker Root Pump fra Big Sexy Hair. Den gir bra volum og godt hold når du tar i vått hår og føner håret etterpå. Skal jeg ha skikkelig volum, bruker jeg Masterpiece hårspray fra Bedhead. Funker som bare det!
Gjest Deception Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har også ganske fine hårstrå, og en glatt frisyre (ikke helt bob, men liknende). Jeg liker den grønne paste-saken i L'Oreal Professionels Beach Ball-serie. Den er ganske tørr, og tynger ikke ned håret. Ellers er hårspray og kam supre hjelpemidler.
Catzy Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har også noe av det samme, og har funnet ut at "tørre" produkter funker bedre enn voks og paste. Bruker et fra KMS som heter "Liquid Paste". De har tydeligvis byttet navn på dette. Resultatet er litt som med skum, men det er mer flytende når du tar det i. Har også sett at det heter Tacky Gel. Dette produktet får håret til å virke litt tykkere på meg, og det blir ikke flatt like for som med voks og mykere paste.
Gjest LizT Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 hele KMS og sexy hair sin serie er suverene. Ingen av produktene tynger, unntatt de som heter serum, eller silk Lykke til=)
Gjest Miss.Chanel Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 dere har ikke bilder av disse bobbene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå