Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia,

jeg har en halvlang, skråklipt (linjen går ned til kjevebenet) bob frisyre og lurer på hva jeg kan bruke som styling produkter for en slik frisyre? Jeg har typisk nordisk hår med tynne og fine hårstrå, kan altså ikke bruke produkter som tynger håret.

Jeg har prøvd paste, cream, voks men har liksom ikke funnet noe som funker optimalt....hva er det beste av paste, cream, voks til bruk for styling av bob?

Jeg lurer litt på om jeg skal prøve en paste/voks/cream fra Sexy hair??

Tusen takk for alle svar :)

Skrevet

Jeg har nok litt kraftigere hår enn deg, men samme frisyre. Jeg bruker Root Pump fra Big Sexy Hair. Den gir bra volum og godt hold når du tar i vått hår og føner håret etterpå. Skal jeg ha skikkelig volum, bruker jeg Masterpiece hårspray fra Bedhead. Funker som bare det! :)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har også ganske fine hårstrå, og en glatt frisyre (ikke helt bob, men liknende). Jeg liker den grønne paste-saken i L'Oreal Professionels Beach Ball-serie. Den er ganske tørr, og tynger ikke ned håret. Ellers er hårspray og kam supre hjelpemidler.

Skrevet

Jeg har også noe av det samme, og har funnet ut at "tørre" produkter funker bedre enn voks og paste.

Bruker et fra KMS som heter "Liquid Paste". De har tydeligvis byttet navn på dette. Resultatet er litt som med skum, men det er mer flytende når du tar det i. Har også sett at det heter Tacky Gel. Dette produktet får håret til å virke litt tykkere på meg, og det blir ikke flatt like for som med voks og mykere paste.

Skrevet

hele KMS og sexy hair sin serie er suverene. Ingen av produktene tynger, unntatt de som heter serum, eller silk :) Lykke til=)

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

dere har ikke bilder av disse bobbene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...