Millis Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Når man sitter i tørt lokale hele dagen, så blir huden min tørr. Og da tenkte jeg kanskje en fuktighetsspray var tingen. Har aldri prøvd noen da. Noen som har noen tips. Kanskje noen som ikke er rådyre men funker likevel?
Gjest Deception Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Det finnes i hvertfall en spray fra C-vitaminserien til Body Shop, så kanskje du kan teste ut den?
GoldenGlow Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Jeg kjøpte nettopp Clinique sin (ikke dyr på sn) men jeg vet ikke om jeg syntes den var så bra.. Den skulle kunne brukes over sminke, men når man sprayer den på kommer det noen store dråper ut uansett om jeg tar den langt vekk fra fjeset- så sprayer. Derimot har de en på apoteket som er kjempe bra
Gulphild Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Har de? synes den fra TBS legger seg som en ekkel hinne på huden. *vomit*
Gjest Deception Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Har man tørr hud, er det ikke lurt å bruke sånne kildevannsprayer ala Vichy, Evian, Avene osv. Det føles kanskje bra der og da, men effekten blir den samme som å slikke seg på leppene-at det blir enda tørrere når effekten går over. Dette har jeg lest, ikke erfart selv.
Skravla Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Har man tørr hud, er det ikke lurt å bruke sånne kildevannsprayer ala Vichy, Evian, Avene osv. Det føles kanskje bra der og da, men effekten blir den samme som å slikke seg på leppene-at det blir enda tørrere når effekten går over. Dette har jeg lest, ikke erfart selv. ← Jeg bruker vanligvis den til MD, men prøvde Avene sin en gang jeg ikke hadde råd til MD. Min erfaring er nøyaktig som Deception beskriver. Jeg endte med å rense ansiktet og legge ny fuktighetskrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå