Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjøpt meg nye sko

disse

når jeg prøvde dem i butikken synes jeg at de passa fint, men i dag er de kjempe vonde å ha på, og føles litt for trange. hvordan er det mulig? ser jo at det står at det er skinnimitasjon, men har dere noen tips om hvordan jeg kan få utvida dem litt?

de var jo ikke så dyre, men jeg likte dem så godt! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blaute sokker er jo en slager om det er skinn.. kanskje det virker på skinnimitasjon og`?

Skrevet

samme her. jeg kjøpte meg disse i str 37. jeg er 37.5 på høyrefoten men 38 på venstrefoten. var vanskelig å velge mellom 37 og 38, hva er verst, at skoen glipper og du er redd den skal ramle av eller at skoen sitter som støpt men gjør vondt for hvert skritt :(

Skrevet

prøver å sitte litt med dem på meg inne. noen som vet om det å forvente at de skal utvide seg litt? eller er det bare å gi opp?

Skrevet

Ta de med til en skomaker og spør om de kan vides ut. Det er godt mulig at det holder å ha på litt tykke sokker, men en fagmann kan kanskje si noe om det er mulig å gjøre noe eller ikke.

Gjest Purple
Skrevet
samme her. jeg kjøpte meg disse i str 37. jeg er 37.5 på høyrefoten men 38 på venstrefoten. var vanskelig å velge mellom 37 og 38, hva er verst, at skoen glipper og du er redd den skal ramle av eller at skoen sitter som støpt men gjør vondt for hvert skritt :(

Kjøpe str 38, og bruke en såle i høyreskoen?

Skrevet

Jeg utvidet et par ved å bruke tykke våte sokker i de mens jeg gikk en del inne.

Skrevet

Jeg hadde satset på skomaker... Hørt om de kan blokke dem ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...