Gå til innhold

Kode til visakort?

Anbefalte innlegg

Gjest Deception
Skrevet

Hvis man har klart å glemme koden til visakortet, er da eneste utvei å få nytt kort tilsendt? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du ringer bare kundeservice i den aktuelle banken og ber om å få tilsendt ny kode.

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Tusen takk :) Jeg vet ikke om jeg orker å prøve med potensielle koder, for plutselig har jeg sperret kortet. Slik går det når man har for mange koder til alt mellom himmel og jord.

*edit* Og der var det gjort! Jeg skulle visstnok få samme kode.

Endret av Deception
Gjest Madeline
Skrevet
Tusen takk :) Jeg vet ikke om jeg orker å prøve med potensielle koder, for plutselig har jeg sperret kortet. Slik går det når man har for mange koder til alt mellom himmel og jord.

*edit* Og der var det gjort! Jeg skulle visstnok få samme kode.

Du vil får samme kode, ja. Om du skulle være uheldig å taste feil kode 3 ganger slik at kortet blir sperret, er det ingen krise. Slike sperringer blir opphevet automatisk hver 4. dag (det er faste datoer for disse opphvingene). Vær bare litt obs på at minibanker kan sluke kortet hvis du taster feil for mange ganger.

Skrevet
Om du skulle være uheldig å taste feil kode 3 ganger slik at kortet blir sperret, er det ingen krise. Slike sperringer blir opphevet automatisk hver 4. dag (det er faste datoer for disse opphvingene).

Tja, i banken min oppheves slike sperringer etter 24 timer, så de kan nok ikke være en fast standard for dette. Men uansett, det er nok vanlig at slikt sperringer blir opphevet ja, men hvor lang tid det tar kan tydeligvis variere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...