Gå til innhold

Pressen respekterer som vanlig ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familien til Sven O. ba om at pressen ikke var inne i kirken under begravelsen og tok bilder og heller ikke refererte fra seremonien.

At jeg så en fyldig reportasje på TV2 eller at Se & Hør har "alt om" er vel kanskje ikke så uventet, men når like fyldige reportasjer kommer fra det jeg anser som seriøse medier som Aftenposten og NRK Dagsrevyen, blir jeg vekselsvis trist og sjokkert.

Gå hjem og skam dere!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bodillen
Skrevet

Jeg har aldri forstått hva pressen har å gjøre i begravelser, hverken inni eller utenfor kirken. Hvilken interesse eller glede har man av å se bilder av sørgende etterlatte?

Skrevet

Det eneste som kan stoppe pressens oppførsel er at man slutter å kjøpe bladene og avisene deres, og at man slutter å se sladreprogram på tv. Det nytter ikke å sitte å klage over hvor slemme journalistene er og at de ikke eier respekt, når man i neste øyeblikk kaster seg over Se & Hør for å få med seg siste ukes sladder.

Skrevet
Jeg har aldri forstått hva pressen har å gjøre i begravelser, hverken inni eller utenfor kirken. Hvilken interesse eller glede har man av å se bilder av sørgende etterlatte?

Helt enig, jeg vil helst slippe å se sånt. Eneste jeg tenker når jeg ser sånne avisforsider er at jeg synes synd på de stakkarne som ikke engang får være i fred når de er i sorg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...