Gjest Gjest_Trulte_* Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Jeg er en veldig kvapsete, kvisete jente uten de store hordene av beilere, for å si det sånn.. På lørdag ga jeg for en gang skyld nummeret mitt til en mann. Han er DJ på byens heteste disco og er så utrolig kjekk! Han vasser visst i damer, og vennene mine sier at han er en virkelig player som drasser rundt på masse bimboer. Og så lurer jeg virkelig på: hvor i alle dager kommer jeg inn?? Tanken har slått meg at han skal på "ugliest date-fest", der den som har med den styggeste daten vinner... Hadde bare livet vært som en Hollywood Askepotthistorie, men DET er det jo ikke... Noen innspill eller med liknende erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Hold deg unna og vent til han tar kontakt. Bare treff ham på steder du bestemmer.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Han er vel ikke alt for god for deg hvis han er den slags type som venninna di beskriver vel? Dessuten tror jeg du har alt for lave tanker om deg selv
Kosemose Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Kanskje han er lei av bimboer som slikker skosålene hans? Kanskje han syntes du virket grei og annerledes? Kanskje du er penere enn du tror selv? Uansett så ville jeg vært skeptisk mtp ryktet hans som player. Vil han møte deg får du legge premissene. (hva skal du egentlig med ham hvis han er en player? har han noen kvaliteter du setter pris på, bortsett fra at han er kjekk?)
Gjest Gjest_Trulte_* Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Han er vel ikke alt for god for deg hvis han er den slags type som venninna di beskriver vel? Dessuten tror jeg du har alt for lave tanker om deg selv ← Jo han er alt for god for meg: rik, flott, omsvermet! Det kan godt hende at jeg har alt for lave tanker om meg selv. Tenker liksom at det må være noe galt med de som gidder ta til takke med meg. Og det gjelder ikke bare DJ Bobo her!!
Gjest Gjest_Trulte_* Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Pratet dere noe sammen? Fikk dere kontakt? ← Løste ikke akkurat verdensproblemer sammen, men han sa at han synes jo var fin.... Er ikke det "guttsk" for: - du er god nok for ei natt??
Gjest Gjest_Trulte_* Skrevet 27. mars 2007 #9 Skrevet 27. mars 2007 Kanskje han er lei av bimboer som slikker skosålene hans? Kanskje han syntes du virket grei og annerledes? Kanskje du er penere enn du tror selv? Uansett så ville jeg vært skeptisk mtp ryktet hans som player. Vil han møte deg får du legge premissene. (hva skal du egentlig med ham hvis han er en player? har han noen kvaliteter du setter pris på, bortsett fra at han er kjekk?) ← Tror nok ikke jeg er penere enn jeg tror. Er en sånn som må late som om jeg ikke vil ha kjæreste og barn fordi jeg ikke klarer å tiltrekke meg menn... Aner ikke om han har noen bra kvaliteter, men er den eneste som har spurt om nummeret mitt på en stund!!
MsRP Skrevet 27. mars 2007 #10 Skrevet 27. mars 2007 Jo han er alt for god for meg: rik, flott, omsvermet! ← Verken, rik, flott eller omsvermet er synonymt med å være god...
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2007 #11 Skrevet 27. mars 2007 Hvis du er sånn som du beskriver, og han er sånn som du beskriver, så synes jeg du skal holde deg unna han jeg. Det tror jeg ikke kommer noe godt ut av.
Gjest Silmarill Skrevet 27. mars 2007 #12 Skrevet 27. mars 2007 Du merker fort om han er interessert eller ikke! Jeg tror også at han sikkert er lei av disse damene som jåler og gjør seg til hele tiden, og at han finner deg mer attraktiv fordi du er naturlig og kanskje en mer fornuftig jente enn de andre han kjenner. Hvorfor gav du han nummeret ditt? Har han ringt deg da? Om han ringer å foreslår at dere skal møtes bør du la møtet være hjemme hos deg. Etterpå kan dere gå ut men du bestemmer hvor. Dette sier jeg fordi han da ikke kan ha avtalt noe luregreier med kammerater slik du sier at du kanskje tror. Det viktigste i et forhold er at man er ærlig og snill, ikke pen og rik! Er du pen og rik er det bare en fordel, men det er ikke viktig
Gjest Gjest_Trulte_* Skrevet 29. mars 2007 #13 Skrevet 29. mars 2007 Ojoj! Han ringte igår for å høre om vi kunne finne på noe og om jeg hadde glemt han!! Så jeg inviterte han til meg i kveld! Nå har jeg fått frisørtime og gleder megvilt! Se hva som skjer!!
Lurvina Skrevet 29. mars 2007 #14 Skrevet 29. mars 2007 Spennende, du må komme tilbake og oppdatere oss etterpå
Smascha Skrevet 29. mars 2007 #15 Skrevet 29. mars 2007 Ojoj! Han ringte igår for å høre om vi kunne finne på noe og om jeg hadde glemt han!! Så jeg inviterte han til meg i kveld! Nå har jeg fått frisørtime og gleder megvilt! Se hva som skjer!! ← Lykke til!! Kanskje han har blitt:
Gjest Gjest_Trulte_* Skrevet 29. mars 2007 #16 Skrevet 29. mars 2007 Nå døøør jeg av nervøsitet! Han kommer snart, så alle gode råd mottas med takk!!
Frøken Freken Skrevet 29. mars 2007 #17 Skrevet 29. mars 2007 Nå døøør jeg av nervøsitet! Han kommer snart, så alle gode råd mottas med takk!! ← Ingen gode råd herfra, men lykke til!! Eller, jo ett, prøv å slappe av
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2007 #19 Skrevet 29. mars 2007 Åååå, håper det gikk bra. Ja, slapp av er det beste rådet. Prøv iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå