Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

S

Endret av Kosemose
Videoannonse
Annonse
Gjest Bodillen
Skrevet (endret)

Lommetennis er både gratis, underholdende og tilfredsstillende, men han er kanskje i yngste laget?

Sorry - greide ikke dy meg da jeg så overskriften... :Hehe:

Endret av Bodillen
Skrevet (endret)

J

Endret av Kosemose
Gjest Marillia
Skrevet

I følge min sønn er det bare Nintendo DS Lite som teller akkurat nå. Han har allerede slitt ut et gameboy, og elsker sitt nye DS. Grafikken er bedre, det er to skjermer, og man kan bruke en penn eller fingrene i tillegg til taster.

Gjest Marillia
Skrevet
Lommetennis er både gratis, underholdende og tilfredsstillende, men han er kanskje i yngste laget?

Sorry - greide ikke dy meg da jeg så overskriften... :Hehe:

:ler:

Skrevet (endret)

[

Endret av Kosemose
Skrevet

:ler:

Sønnene mine har Gameboy advance, de spiller på på de. Mange spill er det også å få kjøpt til de, det går også ann å få tak i billige spill fordi maskinene har vært på markedet så lenge.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Sannsynligvis Nintendo DS :)

Skrevet

På Nintendo DS kan man spille både DS-spill, og Nintendo Advance spill. Ellers så er jo PSP (Playstation portable) populær, den kan man se filmer på i tillegg til å spille på.

Gjest Mayamor
Skrevet

Henger meg på Nintendo ds Lite.

Mange spill, passer til Ds og advance spill. Color spill går ikke. Men det er jo mye annet å få tak i. Vi har en del Colo spill også, så her har de både vanlig advance og ds.

Playstation Portable er noe de ønsker seg, men det finnes mindre spill og er dyrere enn Nintendo sine spill. Foreløpig synes vi barna her har nok med det vi har. Barna våre (spillende...) er i alderen 9-13 år.

Skrevet

Jeg ville kjøpt en PSP.

Skrevet

Jeg anbefaller ikke en PSP, er man uforsiktig og mister den i gulvet kan den faktisk bli veldig fort ødelagt, dessuten koster den utrolig mye og har et mye dårligere spillutvalg enn f.eks DS.

Føler også for og legge til der at flere spillprodusenter har nå valgt og ikke lage spill til PSP pga lite salg av maskiner/spill.

Ds'en har masse spill, og det kommer mer. Dessuten kan man bruke samtlige gameboy advance spill på den.

Hvis man skal tenke på hva andre har så kan jeg vel legge til tall som at DS Lite solgte like mye på to måneder som psp gjorde på et år. Selv om det var i USA så sier det litt.

Føler også på slutten for og gjøre en ting klart (noe som forvirrer meg når jeg er på jobb og). Nintendo er produsenten, Wii, gameboy, DS og gamecube er maskinene ;)

Skrevet

Nintendo DS Lite. Den ene gutten vår fikk en slik konsoll i julegave. Han er seks år og ikke akkurat like forsiktig med den bestandig, hvis han taper f.eks. Alle kompisene har samme maskinen. Og vi er veldig fornøyde. Både når det gjelder utvalget av spill for barn i småskole alder, og det at konsollen tåler en støyt. Har vært borti at maskinene til barna har blitt våte og falt i gulvet, men de fungerer fremdeles som de gjorde for et halvt år siden. Så dette er definitivt et spill for barn mellom fem og tolv år, ut i fra hva som er pop her.

Skrevet
I følge min sønn er det bare Nintendo DS Lite som teller akkurat nå. Han har allerede slitt ut et gameboy, og elsker sitt nye DS. Grafikken er bedre, det er to skjermer, og man kan bruke en penn eller fingrene i tillegg til taster.

:Nikke: Mener akkurat det samme. DS er best...

Skrevet

Til og med jeg har DS Lite. ;)

Nintendo har vel alltid rettet seg mot et yngre publikum enn andre konsoller, tror jeg. Det innebærer at man får massevis av spill som retter seg mot barn, og som sagt så er det store fordeler med at den også tar GBA-spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...