Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frysepulver
Skrevet

Hvor finner jeg "pending requests" eller hva det nå heter? Altså, de som har spurt meg eller som jeg har spurt. Greit å vite hvem jeg har spurt så jeg ikke opptrer som masete ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet

Ka e den der facebook greia? Eg har fått invitasjonar, men eg har aldri gidda styre med det, sidan eg ikkje veit kva det er...

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg voerså ganske mange invitasjoner selv, men så kikket jeg litt på det. De andre sidene (Ringo Hi5 etc.) er bare søppel for min del, men her har jeg faktisk funnet en haug med gamle klassekamerater, kollegaer osv. Er dritgøy! :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg har profil der, men ser egentlig ikke helt vitsen. Er vel litt samme greia som Blink, er det ikke?

Skrevet

Facebook er genialt :)

Synes ikke det er sånn som Blink, som jeg har fått inntrykk av at er mer et "sjekke"-sted ;)

Facebook er mer for å finne gamle venner og holde kontakt!

Gjest Frysepulver
Skrevet

Ingen som vet svaret på mitt hovedinnlegg...? ;):sjenert:

Skrevet

Jeg vet hvor du kan finne de som har spurt deg, men ikke motsatt! Vet ikke om det finnes en oversikt over det egentlig?

Men uansett; når du bare logger inn vanlig, evt hvis du trykker på home (står i høyre hjørne når du surfer rundt på profiler ol), så kommer du til siden hvor de som har spurt om å bli dine venner står. De står da oppe til høyre! Der kommer det forespørsler om venner, og om "friend details".

Men å finne ut hvem du har spurt - det aner jeg ikke :)

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg har mailet de folka og spurt

Gjest Minimi
Skrevet

Vet noen hva det vil si å poke noen?

Skrevet

på engelsk betyr det å stikke noen, enten med ett objekt som en pinne...å stikke noen med en pinne, eller å stikke noen med fingeren, å stikke den i siden på noen så man skvetter eller blir irritert. Meningen er vel å tulle med noen, om ikke noen stakk deg i øyet da; poked me in the eye... forstod du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...