Gå til innhold

Fetisjer , hvilke har dere.

Fremhevede innlegg

Skrevet

hmm, jeg skjønner ikke så godt det med sko og sokker jeg da, men så skal man ikke skjønne alt heller, men litt dasking og håndjern er bare lekkert. godt vi er litt forskjellig da.

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Gummiregntøy og støvler

Det må være regntøy av gummi og helst bukser med smekke og seler lik som alle unger.

Skrevet

Tenner på humor, jeg. Høres sikkert veldig politisk korrekt ut, men en mann som får meg til å le har bare SÅÅÅÅÅÅÅ mye større sjanse til å få meg til sengs enn en som ikke får meg til å le.

Blir rett og slett kåt av å le sammen med en mann jeg liker.

Gjest Syke folk!
Skrevet

Innlegget er slettet Remyline Moderator .

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

bare hardhendt nam nam nam

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker snexi rumper. Min samboer er fra afrika og har en rund, veltrent neger-rumpe. MMmmm...

Skrevet

Mine fetisjer er:

Japp sjokolade-papir, gult abytøy, bæsjebleier, min manns møkkete undertøy, H-melk-kartonger, syreblader og sist men ikke minst: aprikoser og whisky.

Det er hva jeg tenner på.

Gjest Anonymous
Skrevet

Å se to menn kline skikkelig gjør meg mo i knærne 8)

-jente

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har en utpreget sengetøyfetisj- men den er ikke seksuelt betinget- jeg bare elsker sengetøy :lol:

Milla

Hyggelig å se deg med gammelt nick, Minnie - :)

Jeg har vel ingen fetisjer akkurat, dette er jo ting man "må" ha for maksimal tenning i senga, men det er mye jeg kan tenne på allikevel; stramme gutte/manneromper i litt tighte jeans, veltrente og sterke skuldre og underarmer, et litt "farlig" blikk som ser rett inn i hjernen min,

litt lett S&M, smådasking på rompa, bondage, uendelig pirring og erting....

Sikkert flere ting, men jeg husker ikke mer...

:ler: :oops: Jo, jeg pleide å tenne på å høre at gubben var på do og tisset. Ikke på grunn av tissinga, men tanken - eller det bildet jeg fikk i hodet - av at han stod og holdt i tissetassen sin...... :ler: Så det var vel i og for seg tanken på tissetassen som gjorde det....

Gjest Anonymous
Skrevet

To menn som kysser hverandre ordentlig ømt og kjærlig. Kjæresten min er bifil og får lov hvis jeg får se på :o

Og hårete menn, da. Skjegg, langt mykt hår, hår på bryst og mage osv. Helst mørkt.

Skrevet

En veltrent, brun mannerygg UTEN hår på....mmm :wink:

Skrevet

Vet ikke om det kan kalles noe fetisj men jeg tenner noe sinnsykt på og massere "naken" hud rygg rompe osv...

Noe jeg bortimot gjør hver dag jeg er hjemme :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Skrevet

Det mest sexy en mann kan ha på seg er en gitar.... :wow:

Skrevet

Min fetisj er at jeg tenner på kritthvite tenner og ett et fast/bestemt blikk ;)

Gjest StoreSky
Skrevet

Liker godt camo-bukser, boots, kort hår etc... bomber jakke, fin skjorte under..hmmmmm *salige..*

å sukk o've...

Skrevet

Jeg må åpenbart ha en sær "bakerilukt"-fetish...Ihvertfall i følge min kjære. Han bruker, etter noe overtalelse Gaultiers "Le Male", men etter å ha brukt den en stund påstår han at det lukter bakeri. Jeg sier at det kan umulig lukte bakeri, jeg blir da ikke småkåt av å gå inn i et bakeri!

Det er jo en helt nydelig duft, som får frem visse reaksjoner hos meg ihvertfall.Synes den er hypersexy, og passer derfor perfekt til min elskede og Master. Men han holder hardnakket på at det lukter bakeri, så...

Flere bakeri-fetisjister her? :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

Tror jeg må ha en skofetisj jeg..

En gang fikk jeg kompliment om skoene mine, og jeg smeltet totalt.... :oops:

Skrevet

Jeg tror nok det jeg elsker mest hos en mann er humor, men det er nok ikke en fetisj...

SKO derimot, er jeg gal etter, bare synd jeg er like høy som mannen min så det er sjeldent jeg får brukt høye heler, + at bekkenet er ødelagt, så det er vel lurt å holde seg til lave sko.... :-(

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har en fetisj ved at jeg studerer vakre eldre menn som ser litt mektige ut :-)

:Nikke: Meg å.. Men treng ikke og være mektige menn... Holder med at de er slik jeg liker dem *sss*

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...