Gjest Diva Skrevet 29. mars 2003 #41 Skrevet 29. mars 2003 Spenstige og lækre mannerumper er bra vettu:) Og uniformer. Politi, og militære osv.... og brannmenn da,- (vel, i amerikanske serier / filmer i allefall ) Kombinasjonen av ovennevnte er i allefall knæsj vel ? Og menn i dress,- ikke grå kjedelige business-dresser, men en sort / mørk pendress med vest og slips og en velstelt og velduftende sambo :D Bærre lækkert!
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2003 #42 Skrevet 29. mars 2003 Først og fremst tenner jeg på menn. Lekre, sterke menn av bamsetypen. Slike som kan ta vare på deg. Av ikke-menneskelige fetisje er det en som står over alle andre for meg: SKO!!!! Sånne lekre sko som står i butikken og roper på deg 8) Uniformer vil jeg helst slippe, for dem vasser jeg i til daglig. Jeg tenner på blanke glatte stoffer, særlig slike som fremhever mer enn de skjuler. Lateks er digg Bortsett fra det ligger fetisjene mest på det psykiske planet. Dominans f.eks. Fullstendig dominans i begrensa perioder. Bondage og pirrende ris hører med ;-)
xeyes Skrevet 29. mars 2003 #43 Skrevet 29. mars 2003 Forresten, har en til! Rompa til PT'n min *sluuurp* Den er digg *Vil ha*
Bentebent Skrevet 29. mars 2003 #44 Skrevet 29. mars 2003 Jeg bare elsker rygger. Store herlige ryggtavler...mmmm!!!!!! Godt å kose med JA! Ellers liker jeg selvfølgelig manne romper, men er nok rygger som er min store fetisj! 8)
Gjest Gummimann Skrevet 29. mars 2003 #45 Skrevet 29. mars 2003 Gummiklær er min fetish. Hvor er kvinnene med denne fetish?
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2003 #46 Skrevet 30. mars 2003 Jeg tenner jo på lakktøy og pisker og gassmasker.
Gjest Gutt23 Skrevet 30. mars 2003 #47 Skrevet 30. mars 2003 [ Har hørt om dem som har fetisj på tær og støvler... hehe..
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2003 #48 Skrevet 1. april 2003 Det er nok ikke en fetisj, men definitivt noe som skjer meg igjen og igjen...Jeg blir så betatt av eldre menn! Det er ikke noe utprega seksuelt med i bildet, men jeg kan bli helt oppslukt i dem. Kan ikke huske sist jeg var betatt av noen på min egen alder... Hvis disse mennene i tillegg er musikalske (av alle ting!!!) så er beundringen maksimal... Vet ikke hvordan dette har seg...Det er så pussig. Har aldri innrømmet dette før, men det er faktisk sånn det er...Jeg liker eldre musikalske menn! (Pst...kom på at jeg ofte har falt for menn med bart...hehe...Har ikke falt for dem pga barten, men maange av de jeg har falt for har hatt bart...kanskje det er en ubevisst fetisj! )
silje22 Skrevet 2. april 2003 #49 Skrevet 2. april 2003 Jeg må føye meg til gjengen for sex på steder hvor man kan bli oppdaget. Har vel også en dragning til kjekke eldre menn, selv om jeg ikke har fått utprøvd den fetishen. Menn i dress er heller ikke å forakte Silje
chimp Skrevet 2. april 2003 #50 Skrevet 2. april 2003 Skiller meg ikke ut fra mengden her v å digge stramme, små mannerumper....Men d som jeg trodde var helt vanlig, men som jeg etterhvert innser må være ganske UNORMALT, muligens en fetisj; jeg digger skikkelig HÅRETE mannfolk, må gjerne være TETT av hår/pels på bryst, rygg, armer, ben....en skikkelig bamse, for ikke å si en gorilla.... Sex på offentlig sted: Før i tiden, da eks'en min og jeg var på disco, og sto midt i en kjempetett folkemengde, pleide jeg å fra frem utstyret hans og gi han litt behandlig der og da.... M min nåværende har jeg hatt sex på verandaen, over gelenderet, en tidlig morgen etter en fest, d var helt stille i nabolaget og vi kunne ikke se noen, men jeg går enda rundt og lurer på om vi ble iakttatt den gangen... (Apropos den tråden om rare naboer, så er d vel ingen tvil om hvem som isåfall har gjort seg mest bemerket.....)
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #51 Skrevet 2. april 2003 Kvinnelegger ... Velformede, glattbarberte, strømpeløse .... i høyhælte sko. Har lest at miniskjørtene kommer tilbake .... og nå kommer våren *S*
MarianneE Skrevet 2. april 2003 #52 Skrevet 2. april 2003 Spenstige og lækre mannerumper er bra vettu:) Og uniformer. Politi, og militære osv.... og brannmenn da,- (vel, i amerikanske serier / filmer i allefall ) Kombinasjonen av ovennevnte er i allefall knæsj vel ? Og menn i dress,- ikke grå kjedelige business-dresser, men en sort / mørk pendress med vest og slips og en velstelt og velduftende sambo :D Bærre lækkert! AMEN!!!!!!!
ryfia Skrevet 2. april 2003 #53 Skrevet 2. april 2003 Ei fast fin mannerumpe som er stram, men allikevel litt rund tenner meg voldsomt. Litt brede skuldre er heller ikke av veien. Jeg er med andre ord gangske tradisjonell.
Gla'jenta Skrevet 2. april 2003 #54 Skrevet 2. april 2003 Hmmm... både jeg og kjæresten tenner på å ha sex på steder hvor vi kan bli oppdaget...det er tydelig vis ganske mange av oss som liker dette. Kjæresten min elsker å massere føttene mine, vet ikke om han tenner på det seksuelt, men han elsker ihverfall føtter...ikke meg imot :D Kameraer er også turn - on for ham... Uniformer: Min kjære jobber som dørvakt på et utested i helgene. Da bruker han vekteruniform med skuddsikker vest og greier...MMM siden han er stor og bredskuldret ser han helt RÅSEXY ut i dette utstyret... men politi og brannuniform er også stilig!
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2003 #55 Skrevet 5. april 2003 Tenner på jenter som går med hvite tennissokker. Er heldig som har en jente som nesten bare bruker det.. Blir kjempe tent av å ha sex med henne når hun bare har på seg sokker. Men sokkene må være nye og myke. Og helst ett nummer for store for henne sånn at de er litt løse og gode Hun har alltid ett par nye sokker (dvs sokker som ikke har blitt vasket) som hun tar på seg når vi har sex. Disse bruker hun selvfølgelig flere ganger så hun kjøper ikke nye hver gang vi har sex. I mensen periodene hender det hun gir meg footjob (med sokker på selvfølgelig) eller hun tar av seg en sokk og onanerer meg til det går for meg i den.. Da må den selvfølgelig vaskes Dette må nok kalles en fetisj... Og til dere som evt måtte lure. Ja hun tenner på det hun og, ellers hadde hun ikke gjort det.
Gjest Tristessa Skrevet 5. april 2003 #56 Skrevet 5. april 2003 Vet ikke helt om det kan kalles en fetisj, men jeg er veldig glad i god mat og ryddige rom. Og menn med krøller...
Gjest dorian Skrevet 7. april 2003 #57 Skrevet 7. april 2003 Jeg blir tent av jenter som er tent på meg, jeg Høres kanskje ikke så avansert ut, men... dorian
chimp Skrevet 7. april 2003 #58 Skrevet 7. april 2003 Dorian skrev: Jeg blir tent av jenter som er tent på meg, jeg Høres ukomplisert og deilig ut......men eg. tror jeg dette gjelder ganske mange flere enn bare deg, Dorian!
Gjest Scarlet Skrevet 7. april 2003 #59 Skrevet 7. april 2003 Jeg tenner på litt "tøffe" menn. Helst langt hår, høy, og litt muskler...namnam
Gjest thera Skrevet 8. april 2003 #60 Skrevet 8. april 2003 Jeg er ikke den eneste nei: SKO! Jeg føler meg sjelden så sexy som når jeg tar på meg et par lekre sko eller støveletter med høye, tynne hæler.. Legg til et miniskjørt eller en kort kjole, og jeg er klar for det meste
Fremhevede innlegg