Gå til innhold

Fetisjer , hvilke har dere.

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Liker deilige manne mager som er myke (ikke øl mage, og ikke vaskebrett!!!!) med hår i en stripe nedover... Det er råsexy, og godt å ta på..

Og apropos du som starte tråden, du lurte på dristige steder.. Jeg hadde en sexy opplevese.. med en mann med deilig mage... Han satt/sto lent mot en mur i en sidegate, mens jeg tok han i min munn.. samtidig som folk gikk hjem fra byen.. De kunne nok ikke se meg, siden jeg satt på kne, og ble lavere enn muren..bare se ryggen til han, men de kunne jo sett om de kom innom muren da.. eller så ut av et vindu.. :ler: Var faktsik veldig spennende, selv om det ikke er sånt jeg gjør til vanlig! Men sånn kan det gå når man møter en sexy mann, i varmere strøk.. med myk mage!! :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Lillegutt
Skrevet

Min fetisj må være at jeg elsker bilser med store hjul. Helt over 17" også må de være røde. Da blir jeg yr!

Skrevet

Tynne strømper, uten at jeg har noen god forklaring. Har alltid synes at de jenter som pleier å bruke strømper, virker mer spennende enn de som ikke bruker det. Uansett om de ellers går i Jeans eller er pynta opp, så er det liksom mer spennende med enn uten.

Ulogisk? ja.

Så det er definitivt en fetisj.

Skulle ønske damer var flinkere på å fortelle akkurat hva de liker litt mer rett ut som menn gjør. Slik som noen har gjort her.

Det er jo bare meninger. Akkurat som for eller mot EU...?

Eller?

Skrevet

Min fetisj er sokker. Liker særlig nakne eller lettkledde jenter med søte sokker på.

Skrevet

Frodige eller tynne damer med brede deilige hofter er min fetisj. Finnes det noe finere? NEI!

Skrevet

SKO! På meg selv såklart. Skikkelig skofetish.. har en del par..

Dessuten er det driit sexy med mannfolk som har hvite gensere med høy hals.. yummi :sjarmor:

-x

Gjest Quita
Skrevet

Er litt glad i bare føtter. ALtså klær på resten av kroppen men uten sokker.

og så har jeg en greie for stemmer

Skrevet

Min fetisj er å bli tatt litt hardt, og at partneren min har hele kontrollen :briller:

Ellers er BayliZ og Mania sin fetisj spennende :P . Kjenner meg igjen i den :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

min såkalte "fetisch" er jenter med svært mye kroppsbehåring og da spesielt en frodig busk mellom bena som strekker seg oppover mot magen, samt også utover innsiden av låra.

Bort med barberhøvelen!!!!!!!!

Skrevet

må si jeg liker mannerumper. benytter hver anledning til å studere jeg:=)

• 2 uker senere...
Gjest regnkläder pvc
Skrevet

Hejsan kommer från sverige kille 32 år som älskar kvinnor i regnkläder av pvc. det gör mig helt galen finns det fler?

Gjest thore
Skrevet
:) jeg liker håndball jenter i lange champion sokker oppover sexy legger :)
Skrevet

For tiden finnes det ingenting som tenner meg mer enn tanken på og bli eid. er helt besatt av tanken, problemet er at typen ikke så maktsyk i sengen, så jeg får bare lenkte videre.

Ellers når det gjelder rare steder. Jeg debuterte ved en turistattraksjon i Tyrkia, og selvfølgelig kom det folk forbi og så, det ble litt komsik med dåg.

Ellers så har jeg gjordt det på tribuna i vikingskipet, i en påske for noen år siden, når det er tg der. det var gøy, mange som gikk rundt oss, der vi lå under dynene og så utover alle pcene og hadde det litt ekstra gøy.

Skrevet

Ellers så har jeg gjordt det på tribuna i vikingskipet, i en påske for noen år siden, når det er tg der. det var gøy, mange som gikk rundt oss, der vi lå under dynene og så utover alle pcene og hadde det litt ekstra gøy.

.. skal du på tg i år? :D

Skrevet

Nei dessverre, skal sitte hjemme med benet i gips. hehe

Skrevet
ehm......... MANNERUMPER!!!!!!! :hoppe:

Jeg også, jeg også. Elsker å stryke på en ordentlig god mannerumpe!

Gjest veslemor kke innl.
Skrevet

Oi, hmm skal vi se

Kamuflasjeklær eller militærklær om du vil :oops:

Samboeren min skulle på no greier, så han + alle kameratene hans dukket opp her i gården med sånne klær, gjett hvem som meldte seg frivillig til å kjøre dem ut ? :kul: Minnes den dagen med glede 8)

Ellers er det eldre menn i dress (strenge forretningsfolk, veninnen min har en sånn far, :o )

Kommer ikke på noe mer jeg, men fine mannerumper, flotte overkropper og Jan Fredrik Karlsen kommer også høyt opp på lista :P

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg tenner på så mye rart

har mannen en parfyme som passer min nese, blir jeg skikkelig kåt!

eller å ha sex ute, der folk kan oppdage oss.

å se muskuløse/store mannehender på brystene mine.

liker å spille rollespill der jeg er litt dum og blond og mannen skikkelig macho og hard...HEHE!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...