Gå til innhold

Fetisjer , hvilke har dere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker/synes slanke trente damebein. Og slanke damehender med ganske lange fingre og lange negler er skikkelig pirrende.

Hvilken fetish har dere, eller hva liker dere på kroppen, eller andre ting? :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er lekkert med menn i dress, men ved ikke om det kan kalles en fetish. Kanskje jeg bare liker at menn kler seg pent? :lol:

Blir derimot ekstra tent ved dristige steder å ha sex. Men er dette fetish?

• Liker 1
Skrevet

Vi kaller det en fetisj.

Når det gjelder det med å ha sex på litt dristige steder, så skal jeg si meg enig om at det er veldig pirrende. Men jeg tror ikke det kan kalles en fetisj

Har du foresten en liten historie om et litt dristig sted du har hatt sex da?

Gjest Transegutt
Skrevet

Min er å bruke jenteklær, helst silke eller blonder.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er en godt voksen mann som liker å se dameundertøy. Det gjør sikkert de fleste, men jeg har "spesialisert" meg på stringtruser. Helst som bare kan anes under et trangt skjørt eller under en trang bukse. Jeg synes at det er helt topp når jeg oppdager at også eldre damer har string under.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tenner på jenter med strømpebukser på seg. Tynne lekre nylonstrømpebukser som innhyller vakre kvinneben er et fantastisk erotisk syn. Er dere jenter egentlig klar over hvor mange menn som finner det opphissende med blanke nylondekkede ben og føtter.

Dette er helt klart en fetish.

Erik

Skrevet

Jeg har en fetisj ved at jeg studerer vakre eldre menn som ser litt mektige ut :-)

Gjest sexysadie
Skrevet
Jeg har en fetisj ved at jeg studerer vakre eldre menn som ser litt mektige ut :-)

Du liker kombinasjonen alder og makt altså?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker manne-lepper jeg... Hvis jeg bare ser en mann med DE lekre og pene leppene får jeg lyst til å styrte bort og kysse ham... Merkelig??

Skrevet

Pirrende og sensuell after-shave gjør det for meg.... Men det er vel neppe en fetish!

Også er jeg litt uheldig, for min mann er ikke noe glad i å bruke slike deilige dufter...... men det forhindrer jo ikke meg fra å tiltrekkes av andre mennns dufter, gjør det vel?!

Skrevet

Tror ikke jeg har noen fetisj jeg...

Eller....Jeg liker skitne (pene) menn i kjeledresser ..hehe...

(bilmekanikere osv) Gjorde ihvertfall det... :ler:

Min venninde derimot oppdaget

at hennes samboer gjennom mange år hadde

en fetisj...kan en vel si..... :ler:

Hun holdt på å flytte fra han å pakket saker og ting

mens han var på jobb..

I et skap på soverommet bortgjemt i en pose

fant hun flere av sine tynnstrømpebukser

- med hull i.... (ja der du vet)

Så han hadde da helt klart en fetisj på strømpebukser får en si..

:hoho:

Min venninde ble så kvalm hun,

at hun klarer hverken å snakke med

han eller se han nå mer.. Stakkars..

Hadde vel kanskje vært enklere å fortalt henne om det ?

Har hørt om dem som har fetisj på tær og støvler... hehe..

Skrevet

Åja, det samme her. Eldre menn kan være dødslekre, spesielt hvis de kler seg "ordentlig", dvs dress (gjerne buisnessmenn) :wink:

Skrevet

Det må vere og klæ meg i jenteklær. Det har alltid vert +++++ for meg

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at min fetish er å bli iakttatt.

Det å vise seg litt sånn tilfeldig frem kan være ganske spennende.

Men også å vite at noen kanskje ser på når jeg har sex.

Men dette er ikke noe jeg gjør i virkeligheten.

Er nok litt sjenert.

Skrevet

Tenner på jenter i oljehyre/regntøy. Hva vet man om hva de har under ? :blunke:

• Liker 1
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg har en utpreget sengetøyfetisj- men den er ikke seksuelt betinget- jeg bare elsker sengetøy :lol:

Milla

Gjest Anonymous
Skrevet

Har en liten fetish for håndjern/boundage! liker godt å være den som tar, men taes gjerne :wink: (som en liten avveksling til mer vanlig sex). :oops:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...