lingy Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Hei! Nå har det seg slik at jeg sliter en del med ryggproblemer, som har resultert i at jeg har begynt å trene.. Jeg trener ryggen en del og sykler litt... Det som har skjedd er at jeg har beholdt samme klesstørrelse som før jeg begynte å trene, men brystene mine har krympet to 2!! kopper! Pleide å bruke d-cup, nå var jeg og handlet nye bh-er i b-cup som faktisk passer helt fint! Og det er sånne hm-bher som alltid før har vært for små! Noen tips til hva jeg kan gjøre for å få igjen bryststørrelsen min? Takknemmlig for alle svar!:-)
Gjest SuperMoo Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Gå opp i vekt eller silikon. Bryst består stort sett av fett så når du går ned i vekt kan de bli mindre.
Gjest Kitten Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Det høres jo ut som om du kvittet deg med en del fett, så selv om du bruker samme klesstr så er vel kroppen i finere form skulle man tro. Kan det tenkes at du har kjøpt BHer som er et hakk større rundt i omkrets? (da forandrer jo cupen seg og, mange som ikke vet det).
Cognizance Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Tren benkpress, push-ups eller lignende, så blir musklene bak brystene større, dermed vil brystene virke større også.
Annikken Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Tren benkpress, push-ups eller lignende, så blir musklene bak brystene større, dermed vil brystene virke større også. ← Dette fungerer vel bare for menn? Har hørt at kvinner ikke bør trene alt for jevt med bryst (altså ALT for jevt) for da kommer brystmusklene til å forbrenne bort det fettet som allerede er der. Og bryst er jo fett og kjertler... (?) Jeg ville satset på å få trent resten av kroppen jevn og fin, for da henger man seg mindre opp i hvordan brystene ser ut/ blir mindre, sånn var det for meg
Wildy Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Kroppen henter ikke fettet kun fra brystene selv om man trener brystmusklene. Like lite som den henter energikun fra fettvevet på midja om man tar situps. Det å være sterk er derimot en kjempefordel og brystmusklene bør trenes på lik linje med resten av kroppen. Man får ikke mindre bryst av å trene brystmusklene, man får mindre bryst av å miste fett......
Gjest Eir Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 Brystene er ett av de første stedene jenter mister fett, når de går ned, så det er egentlig ikke så mye å gjøre med. Annet enn å trene brystmuskulaturen og ryggen, så får du rankere holdning, og "dytter" brystene litt mere opp og frem, det gjør at de virker større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå