Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #1 Del Skrevet 28. mars 2002 hei på dere alle sammen! jeg lurer på,jeg har litt problemer i henhold til barbering der nede! jeg kan stå opp om morningen, barbere først med en ladyshaver(for å gjøre det glattes mulig) for deretter bruke en høvel og skum! det blir skinnende glatt og mykt, men det varer kun noen få herlige timer!så er det pån igjen!ganske plagsomt!jeg øsnker å være glattbaerbert hele tiden, da jeg vet at det ikke er spesielt tilfredstillende å kjenne pigger på pigger! men det vokser jo i full hast ut igjen! noen gode erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 29. mars 2002 #2 Del Skrevet 29. mars 2002 hva med å bruke voks og virkelig fjerne det? OBS: Tror jeg har hørt at dette ikke er å anbefale...bare så det er sagt. du kan jo evnt. vurdere å bytte barberhøvel, kanskje den du bruker er rett og slett dårlig til å nå dypt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2002 #3 Del Skrevet 29. mars 2002 NOEN GODE BARBERHØVELRÅD DA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 29. mars 2002 #4 Del Skrevet 29. mars 2002 Mach 3. Litt "upresis" pga det brede hodet, men virkelig bra resultat. NB: Et Mach-3 hode/blad passer til Gilette's "damehøvel" (Venus?) skaft (som ligger godt i hånden), og Mach-3 bladet gir en bedre barbering.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 2. april 2002 #5 Del Skrevet 2. april 2002 Tror nok jeg ville gitt Mach-3 en sjanse eller to før i det hele tatt å ta voksing opp til vurdering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #6 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg er mann, og syns faktisk det er litt komisk at dere jenter vier så mye tid og energi på glattbarbering. Med mindre det ikke er fullstendig urskog der nede, så vil svært mange av oss menn at dere beholder noe av håret. Hvorfor ikke litt lett "stussing", samt barbering av det som havner utenfor trusa? *rister på hodet av jenters mange rare innfall* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette Skrevet 3. april 2002 #7 Del Skrevet 3. april 2002 Hei! Bare et spørsmål i forbindelse med barbering: Er det vanlig at ubarberte jenter har kjønnshår langt utenfor bikikilinjen, eller? (Tenk så ekkelt med masse hår langt ut på lårene...) Jeg har ikke det, og barberer meg heller ikke. Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette Skrevet 3. april 2002 #8 Del Skrevet 3. april 2002 Sorry!! Det skal selvfølgelig stå BIKINILINJEN, og ikke bikikilinjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 3. april 2002 #9 Del Skrevet 3. april 2002 Anette: Ja, det er nok helt normalt å måtte "trimme" bikinilinjen for å slippe å vise frem kanten av "busken". Det varierer jo fra person til person hvor mye dette er - for deg tydeligvis ingenting... foreløbig 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 3. april 2002 #10 Del Skrevet 3. april 2002 Anette: De fleste jenter "må" barbere bikinilinjen. Det er (mest?) vanlig å ta det som måtte stikke utenfor trusekanten og kanskje stusse på hårlengden så det ikke blir helt overgrodd. Du er nok velsignet med dårlig hårvekst... Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 3. april 2002 #11 Del Skrevet 3. april 2002 Til Anonym som synes glattbarbert er komisk: Deg om det! Det er to grunner til at jeg barberer meg. For det første liker jeg den glatte følelsen selv. For det andre er det en hel del gutter/menn også som gjør det. - når begge liker glatt best, ser jeg ingen grunn til å la det gro. Verre er det ikke. _________________ Work hard - Play hard 1212[ Dette Innlegg er endret av: Amanda den 2002-04-03 23:24 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette Skrevet 4. april 2002 #12 Del Skrevet 4. april 2002 Til Arnie: Jeg tror man er ferdig med utviklingen når en har passert langt over tyve år, så å skrive "foreløpig" var vel litt unødvendig i svaret ditt...?! Til Amarone: Ja, jeg har lite hår "der nede" fra naturens side, og er fornøyd med det Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 4. april 2002 #13 Del Skrevet 4. april 2002 Da skal jeg garantere deg at du slipper masse bry! Du er en heldig kvinne... Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #14 Del Skrevet 18. april 2002 jeg barberer bort alt, både fordi jeg rett og slett synes det er renere, OG fordi typen min liker det slik. jeg har imidlertid et problem...huden der nede blir veldig irritert av barbering, jeg får røde, ømme prikker der hårene var, og noen ganger blør det. dette synes jeg er både flaut og ubehagelig. NOEN TIPS???? PLZ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #15 Del Skrevet 18. april 2002 TIPS: skikkelig høvel og på med aloveragele etterpå - da blir du ikke rød. lancome sin kremdeodorant er også veldig bra. den hjelper også på leggene og under armene når dere har barbert der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #16 Del Skrevet 18. april 2002 Barbering.....barbering.... og atter barbering... Jeg ler meg ihjel av kvinnfolks merkelige, nærmest småsyke forhold til hårvekst! Hilsen en mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå