Gå til innhold

Deres bryllup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er vel få som tar alt på sparket?

Skrevet

Er nok det, men moro å høre om noen er så tøffe!? :ler:

Skrevet

Vi koser oss med å planlegge bryllup. Hadde ikke villet være planleggingstiden foruten :)

Skrevet

Vi storkoser oss også i denne planleggingstiden. Lurer virkerlig på hva jeg skal ta meg til når bryllupet er vel overstått...Eller forresten, tror jeg vet hva neste "prosjekt" blir ;)

Skrevet

Kan ikke ta noe slikt på sparket, vi skal ha 100 inviterte!

Helt NØYE planlagt blir det likevel ikke, vi tar en del ting "på sparket" under planlegginga... altså, ikke alle ting vurderes opp og i mente 15 ganger. Delvis fordi jeg har en egen tendens til å utsette ting, til det bare må avgjøres...

Koser meg med planlegginga, men lurer ikke på hva jeg skal ta meg til etterpå, for jeg synes ikke det tar så mye tid jeg... Opptar tankene en del da, men jeg finner nok alltids noe annet å tenke på... Og tiden jeg bruker på invitasjoner i år, bruker jeg på påskekort (som rett og slett blir droppet i år pga at jeg lager invitasjoner, så joda, det tar jo sånnsett tid...) og tida jeg fremover vil bruke på bordkort og alt resten av arbeidet (Jeg har nok utsatt såpass at jeg får det travelt fremover...) benytter jeg neste år til å slappe av :)

Det er altså et planlagt bryllup, som ikke tas på sparket, men der mye ordnes den siste tiden...

Skrevet

Bryllupet vårt er nøye planlaget, men jeg bryr meg ikke om detaljer og ting som jeg merker meg at enkelte andre bruker en del tid på, så sånn sett er det veldig mange som planlegger sine bryllupet betydelig mer nøye enn oss. Det er riktignok kun de 3-4 siste mnd før bryllupet vi virkelig har begynt planleggingen, men det er godt planlagt likevel.

Skrevet
Eller forresten, tror jeg vet hva neste "prosjekt" blir ;)

*Knis* Da møtes du og jeg på forumet for "sånt" snart ;)

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Nøye planlagt!! Begynte i januar og gifter oss ikke før 30.08.08 :) Jeg er av dem som er nødt til å planlegge alt ned i minste detalj for å kunne slappe av, så her er det lister og permer og bladetr og bøker spredd utover hele huset! Kommer til å være møkklei av alt som har med tyllskjørt og marsipan og invitasjoner og gjøre når jeg er ferdig ;)

Gjest Ballerina
Skrevet
Vi storkoser oss også i denne planleggingstiden. Lurer virkerlig på hva jeg skal ta meg til når bryllupet er vel overstått...Eller forresten, tror jeg vet hva neste "prosjekt" blir ;)

Akkurat det samme her! Eller, det neste prosjektet begynner kanskje litt før bryllupet er over... :sjenert: Mannen trenger overtalelse :ler:

Skrevet

Når bryllupsdagen kommer har vi planlagt i 13 mnd, så må si at også vi har planlagt nøye!! Gleder meg helt sinnsykt til den store dagen nå, bare 3mnd igjen! Håper alt går som det skal..

Skrevet

Dere er ikke alene om det :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...