Gå til innhold

Utemøbler fra IKEA?

Anbefalte innlegg

Gjest Faith
Skrevet

Hvordan er kvaliteten på utemøblene fra IKEA?

Vil ha noe litt solid i tre, lei av skjøre plastbord som gynger som en full sjømann hver gang vi spiser ute og noen skjærer i kjøttstykket sitt... ;)

Skrevet (endret)

Vi har balkongmøbler fra Ikea i tre. De har holdt seg veldig bra (vel 3 år gamle), og er fremdeles pene. Men de har også stått i bod om vinteren, og vi har oljet dem.

Endret av Hobgoblin
Skrevet

Vi har disse, og de har holdt seg pene i to år uten oljing. De skal nok få et strøk i år, de ser litt tørre ut, men de er ikke sprukket eller skadet på noen måte. :)

Gode og stødige er de også, og de har nydelig farge.

Skrevet

Vi har de samme som Spirito, de holder seg bra. Vi har oljet de hvert år og de har stått ute hele sommeren. Har prøvd å sette de under tak når det regner som verst... Eneste problemet vi har er at ene armlenet på ene stolen hopper ut av sporet.

Skrevet

Jeg tok frem mine i dag, og de var faktisk ikke så tørre som jeg trodde! Så får vi se da, om vi får somlet oss til å olje de i år. Like fine som da jeg kjøpte de er de ihvertfall. :) Mine har forresten stått ute med snø på seg en halv vinter også. :ler:

Skrevet

Vi har også Applarö hagemøbler fra Ikea og er godt fornøyd med de. De står ute fra vår til sen høst. Har hatt de snart 4 år. Har dratt over med en kost med olje de siste to sommerene (de står mye i solen). Holder seg bra! :)

Skrevet

Vi har også Äpplarö bord og benk, og Böllo stoler. Hadde tenkt å olje de ifjor sommer, men glemte det. Kommer nok til å gjøre det i år. De holder seg fint. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

hei vi skal også gå til innkjøp av møbler i år lurer på og kjøre til gøteborg i helgen da det er tomt i oslo det vi lurer er ÄPPLARÖ klaffebord er det stødig , tenker da på om man er uheldig og dulter borti i det når man reiser seg om det da velter det som står på bordet !

håper noen her kan svare oss fort så ikke vi kjører bomtur til gøteborg !

og hvordan er kvaliteten ellers ?

hilsen thomas

• 7 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...