Gjest Faith Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Hvordan er kvaliteten på utemøblene fra IKEA? Vil ha noe litt solid i tre, lei av skjøre plastbord som gynger som en full sjømann hver gang vi spiser ute og noen skjærer i kjøttstykket sitt...
Hobgoblin Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 (endret) Vi har balkongmøbler fra Ikea i tre. De har holdt seg veldig bra (vel 3 år gamle), og er fremdeles pene. Men de har også stått i bod om vinteren, og vi har oljet dem. Endret 27. mars 2007 av Hobgoblin
Spirito Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Vi har disse, og de har holdt seg pene i to år uten oljing. De skal nok få et strøk i år, de ser litt tørre ut, men de er ikke sprukket eller skadet på noen måte. Gode og stødige er de også, og de har nydelig farge.
Lovebird Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Vi har de samme som Spirito, de holder seg bra. Vi har oljet de hvert år og de har stått ute hele sommeren. Har prøvd å sette de under tak når det regner som verst... Eneste problemet vi har er at ene armlenet på ene stolen hopper ut av sporet.
Spirito Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Jeg tok frem mine i dag, og de var faktisk ikke så tørre som jeg trodde! Så får vi se da, om vi får somlet oss til å olje de i år. Like fine som da jeg kjøpte de er de ihvertfall. Mine har forresten stått ute med snø på seg en halv vinter også.
Mrs. B Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Vi har også Applarö hagemøbler fra Ikea og er godt fornøyd med de. De står ute fra vår til sen høst. Har hatt de snart 4 år. Har dratt over med en kost med olje de siste to sommerene (de står mye i solen). Holder seg bra!
Cupcake Skrevet 30. mars 2007 #7 Skrevet 30. mars 2007 Vi har også Äpplarö bord og benk, og Böllo stoler. Hadde tenkt å olje de ifjor sommer, men glemte det. Kommer nok til å gjøre det i år. De holder seg fint.
gthansen Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 hei vi skal også gå til innkjøp av møbler i år lurer på og kjøre til gøteborg i helgen da det er tomt i oslo det vi lurer er ÄPPLARÖ klaffebord er det stødig , tenker da på om man er uheldig og dulter borti i det når man reiser seg om det da velter det som står på bordet ! håper noen her kan svare oss fort så ikke vi kjører bomtur til gøteborg ! og hvordan er kvaliteten ellers ? hilsen thomas
Gjest -eline- Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 Kan ikke si noe om kvaliteten, men utemøblene fra IKEA er laget av regnskogstømmer og anbefales derfor ikke. Se mer info om dette hos Regnskogsfondet: http://www.rainforest.no/rapporter/Forbrukerguide2007pdf.pdf
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #10 Skrevet 12. mars 2015 Regnskogtømmer er bra kvalitet. Lurer på disse Äpplerö, kanskje jeg skal kjøpe det. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60205188/ Men ideelt sett vil jeg ha noe mer vedligeholdsfritt. Anonymous poster hash: 4dc7e...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå