Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de den på strawberrynet? Jeg klarer ikke finne den....

Gjest Blanca
Skrevet

Nei, det ser ikke ut som de har den på SN.

Skrevet

Søren og!

Gjest Deception
Skrevet

Den er ikke sååå dyr i parfymeri, da. Tipper du sparer ca 30-40 kroner på å kjøpe på SN. Mener den koster ca 220 i parfymeri.

Skrevet

Gidder noen fortelle meg litt mer om denne? Fikk nemlig en diger prøve sist jeg var på et parfymeri (tror ekspeditøren syntes jeg var superblek, noe jeg jo er...). :)

Gjest Deception
Skrevet

Det er en selvbruner du kan bruke hver dag, for den gir veldig lite farge, og det er nesten umulig å få skjolder med den. Konsistensen er herlig, og trekker raskt inn i huden, og tørker heller ikke ut. Jeg påfører den med fingrene, for bomull er bare sløsing.

Skrevet

Takk, greit å vite! :) Hvis JEG en dag føler at jeg er for blek, så skal jeg prøve den. Kanskje til sommeren når alle andre er superbrune. ;)

Gjest Deception
Skrevet

Altså, den gir veldig lite farge, mer som en glød så du ikke ser like død ut. :ler: I hvertfall hos meg, men jeg har en hud som tar dårlig farge av selvbrunere.

Skrevet

Hehehe, akkurat nå er jeg litt sånn blåhvit, visstnok. ;) Men synes ikke jeg ser syk ut, bare veldig lys. Får dårlig med farge uansett, blir bare rosa og så like blek igjen. Selvbruner bruker jeg å bli orangefarget av, hvis jeg i det hele tatt får farge.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Bruker Clarins liquid bronze i ansiktet nesten hver dag... elsker den! herlig konsistens, godt for huden. Gir liten farge, men en fin gyllen glød som jeg får komplimenter for. Så frisk og fin du ser ut, og sånt! Føler meg bedre med den. Varer i evigheter også.

Kan også brukes nedover hals og bryst, men det gidder jeg bare innimellom.. anbefales!! :sol:

Skrevet

Jeg synes ikke den er noe særlig, føler jeg er blitt lurt for jeg får ingenting farge av den så er utrolig skuffet. Hadde det bare vært en anelse farge eller glød etter å ha brukt den så hadde det vært greit, men altså ingen av delene.

Men den skal ha pluss for at den tørker raskt inn ihvertfall.

Gjest piropa
Skrevet

Det er iallefall den beste selvbruningskremen for ansikt jeg har prøvd!! Anbefaler den på det sterkeste. Gir en helt perfekt glød, lett og sommerlig brunfarge. Om en vil oppnå en sterkere farge (f.eks til fest) er det bare å bruke den hver dag i noen dager. Ellers syns jeg det er supert å kunne smøre den i ansiktet et par ganger i uka og slippe å måtte ha på seg foundation eller annen sminke- for den gir en så sunn og frisk farge at en trenger det ikke. Perfekt når en bare går og jobber en hel sommerferie ;)

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Signerer for denne. Denne selbruningskremen er helt topp.

Skrevet
Det er iallefall den beste selvbruningskremen for ansikt jeg har prøvd!! Anbefaler den på det sterkeste. Gir en helt perfekt glød, lett og sommerlig brunfarge. Om en vil oppnå en sterkere farge (f.eks til fest) er det bare å bruke den hver dag i noen dager. Ellers syns jeg det er supert å kunne smøre den i ansiktet et par ganger i uka og slippe å måtte ha på seg foundation eller annen sminke- for den gir en så sunn og frisk farge at en trenger det ikke. Perfekt når en bare går og jobber en hel sommerferie ;)

helt enig :) Jeg synes jeg får bra farge av den, bruker den ca annenhver dag. Blir aldri skjoldete heller :) Beste jeg har prøvd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...