Aurela Skrevet 19. april 2007 #124 Skrevet 19. april 2007 17.. snart snart 18!!!! *glede seg* *lappen* *håpe* =D
Kitsune Skrevet 20. april 2007 #126 Skrevet 20. april 2007 Ung, gammel... poteido, potato.. Jeg er 29 og jeg er meg uansett! Kanskje skal jeg klage når jeg er 85 og hver dag må gjennomføres som om jeg har gangsperre fra nakken og ned.
Gjest Gjest 1 Skrevet 21. april 2007 #127 Skrevet 21. april 2007 (endret) Hvorfor ikke egentlig? Påvirker virkelig alderen til brukerne innleggene i veldig stor grad i alle diskusjonene du er innom? De aller fleste på KG er både myndige og vel så det. For meg handler det mer om interessefelt enn alder i hvert fall. ← Det var egentlig ikke ment på den måten som jeg ser flere har tolket det. Meningene, rådene og all kommunikasjon er selvfølgelig like mye verdt helt uavhengig av alder! Jeg tenkte mer i retning av at hvis absolutt alle hadde vært i alderen 18-27 så ville jeg ha følt meg litt alene mht. alder. Det er kjekt å vite at det er flere som er på samme alder i tillegg til alle andre, synes jeg. Aldersarroganse er en uting og det ønsker jeg ikke å bidra til. Endret 21. april 2007 av Gjest 1
Gjest Gjest 1 Skrevet 21. april 2007 #128 Skrevet 21. april 2007 Ja, gjest 1, er jeg så dum å snakke med siden jeg bare er 19 :-D ← Nei, det er bare kult at du er 19. Jeg tenker egentlig ikke på alder når jeg ser innlegg, mer på hva som står der. Det å være ung er ingen hindring! Jeg kunne like gjerne ha skrevet at jeg ikke ville ha brukt tid her dersom alle var over 40...det er altså ikke noe bedre det enn de som er yngre. Det handler om å gjengjenne de som er født rundt samme årstall som en selv, da har man noe felles (alder). Humor, interesser og meninger går selvfølgelig overens på tvers av alder!
Vihi Skrevet 21. april 2007 #129 Skrevet 21. april 2007 Jeg er 21.. Det som er flott med et sted som dette er å komme i kontakt med mennesker man normalt sett kanskje ikke ville snakket med pga alder og sosial krets.. Bidrar til litt bedre forståelse.. Og som en annen sa her: det kan til tider være mange irriterende kloke mennesker her.. He he.. Jeg er litt overrasket over hvor mange som er på min egen alder, men setter også enormt stor pris på muligheten til å kunne snakke med mennesker som har større perspektiv på ting og mer livserfaring enn meg selv.
asterix Skrevet 22. april 2007 #130 Skrevet 22. april 2007 Jeg er 37 (blir 38 i sommer) og stortrives med livet. Dere som gråter over å bli eldre betyr det at dere har hatt det så trist i årene som er gått og forventer at resten av livet blir like traurig eller? Skjønner ikke det der jeg. "Mollkoser" meg jeg, og er glad for hver dag jeg får oppleve. Må da være trist å gråte over at man er så heldig å få et langt liv...?
Gjest Eugene Onegin Skrevet 22. april 2007 #131 Skrevet 22. april 2007 jeh er 22 år..snart 23 ← hva er det å grine for`?....skulle tro du ble 90
Gjest Gjest 1 Skrevet 22. april 2007 #132 Skrevet 22. april 2007 Dere som gråter over å bli eldre betyr det at dere har hatt det så trist i årene som er gått og forventer at resten av livet blir like traurig eller? ← Kanskje de gråter fordi de synes livet er så bra at de blir triste når de ser at årene går fortere enn de hadde ønsket.
Gjest Tweek Skrevet 22. april 2007 #133 Skrevet 22. april 2007 jeh er 22 år..snart 23 ← Hva er det å grine over? Jeg gleder meg til jeg er 22/23 år.. Jeg tror det blir fint Nei, det er bare kult at du er 19. Jeg tenker egentlig ikke på alder når jeg ser innlegg, mer på hva som står der. Det å være ung er ingen hindring! Jeg kunne like gjerne ha skrevet at jeg ikke ville ha brukt tid her dersom alle var over 40...det er altså ikke noe bedre det enn de som er yngre. Det handler om å gjengjenne de som er født rundt samme årstall som en selv, da har man noe felles (alder). Humor, interesser og meninger går selvfølgelig overens på tvers av alder! ← Jeg tenker heller ikke så mye på alder. Jeg liker at det er folk her i alle aldere og interesser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå