Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2003 #1 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvordan var deres servitører kledd? Er det noen "regler" for hvordan de skal gå kledd? Nå tenker jeg først og fremst på venner/bekjente som skal servere og ikke innleide proffe servitører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica_ikke_innlogget Skrevet 27. februar 2003 #2 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg er ikke gift, men mener at servitørene skulle hatt svart bukse eller skjørt og hvit overdel, helst skjorte. Dette er jo noe alle har i skapet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. februar 2003 #3 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg ba våre ta på seg mørke bukser eller skjørt og hvit skjorte eller bluse. Det var ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 27. februar 2003 #4 Del Skrevet 27. februar 2003 Sort bukse/skjørt og hvit bluse. Helt standard. Serveringshjelpen kan nesten ikke bruke penklær, dumt hvis de søler på seg under rydding, kan være ubehagelig å jobbe i osv. (Jeg velger som regel bukse med litt vide ben, for da ser ikke gjestene at jeg går i sorte sports-sandaler - klarer ikke gå i høyhelte pensko en hel kveld med servering og rydding.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå