Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken solbriller velger du i år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Same as last year....

Pilotbriller!! Det er forever in!! :)

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg kjøpte4 et par på assezorize. Var egentlig midlertidig, men kommer sikker itl å bruke dem for jeg ikke finner annet. Jeg vil liksom ikke bruke 3000 kr på solbriller.

Skrevet

Jeg har noen briller jeg er veldig glad i som jeg kjøpte i Kroatia i sommer. Store, mørke og fete. Jeg har veldig ømfintlige øyne, så disse er perfekte til meg, skygger skikkelig for sola :) Kommer nok til å bruke de til de blir ødelagt.

Skrevet

Jeg har kjøpt 8 par , så jeg veksler vel litt på tenker jeg :sjenert:

Skrevet

jeg finner ingen jeg kler jeg :sur:

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg vil å ha veldig mørke solbriller for som rexina tåler ikke mine øyne mye lys før jeg myser så jeg får helt vondt i panna. Jeg vil å ha bittegran speil i sånn at du ikke ser øynene mine.

Gjest *Tara*
Skrevet

Iår er det faktisk in med skikkelige gode RayBan-briller..

Skrevet

Jeg har et par pilot-aktige briller som jeg kjøpte på gata her forleden. Problemet med disse er at man blir lettere sjøsyk av å gå med dem :ler: Men kule er de.

I tillegg har jeg svarte store briller, a la jackie kennedy.

Skrevet
Jeg vil å ha veldig mørke solbriller for som rexina tåler ikke mine øyne mye lys før jeg myser så jeg får helt vondt i panna. Jeg vil å ha bittegran speil i sånn at du ikke ser øynene mine.

Da bør du prøve disse med svarte glass. De er helt perfekte!

Ingen ser hvor du ser, de dekker ALT (bra for dagen derpå), slipper ikke noe lys inn og er pene på! :)

Gjest Tweek
Skrevet
Da bør du prøve disse med svarte glass. De er helt perfekte!

Ingen ser hvor du ser, de dekker ALT (bra for dagen derpå), slipper ikke noe lys inn og er pene på! :)

De? Glasset virker jo nesten gjennomsiktig jo..

Tror ikke den formen vil passe meg :(

Skrevet
De? Glasset virker jo nesten gjennomsiktig jo..

Tror ikke den formen vil passe meg :(

Det er derfor jeg sier med SVARTE glass, ikke blå. De svarte er HELT mørke, og med glans så man ikke ser hvor du ser :)

Skrevet

Jeg har et par hvite Guccibriller fra i fjor, og tenker å kjøpe non store, sorte fra Chanel i år.

Gjest Marillia
Skrevet
Iår er det faktisk in med skikkelige gode RayBan-briller..

:Nikke:

Eg har blant anna eit par pilotbriller og ørten andre billige, billige solbriller. So eg bytter litt på kva eg brukar om sommaren, blir neppe nokre nye innkjøp! Er ikkje so opptatt av å følge moten i alle fall!

Betyr dette at jeg kan finne frem de gamle RayBanbrillene mine, og ikke minst pilotbrillene mine fra 90-tallet? Eller storpulerbriller som de ble kallt da... :ler:

Skrevet

Elsker Bvlgari!

Kjøpte et par i fjor og to par i år. :sjenert:

Har også kjøpt to par chanel men de bruker jeg ikke halvparten så mye.

Gjest Tweek
Skrevet
Det er derfor jeg sier med SVARTE glass, ikke blå. De svarte er HELT mørke, og med glans så man ikke ser hvor du ser :)

Ahaa :-D

Skrevet

Sorte, store Chanel-briller innkjøpt i dag. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...