Gå til innhold

Blackout..

Anbefalte innlegg

Gjest en:her:inne
Skrevet

Jeg hadde en forferdelig opplevelse nå..

Var ute og kjørte bil med kjørelæreren min. Og jeg fikk sånne små "tomrom" i hukommelsen min. Feks. jeg husker at jeg blinket mot venstre, for jeg skulle svinge inn, men når han bråbremset og jeg var rett på vei mot fortauet, så husket jeg ikke hva som hadde skjedd.. Sånn blackout.. Og det skjedde to ganger i dag. Aldri hendt meg før.. Jeg er ikke distrè, og jeg blir ikke så forvirra at jeg ikke husker hva jeg har gjort for 2 sekunder siden :overrasket:

Jeg har enormt mye vondt i hodet, og legen finner ikke ut hva det er. Er ikke stiv i nakken (vært hos kiropraktor og fysioterapaut) og ingenting feilet hodet mitt når jeg sjekket det..

Er det noen som har litt peiling? Noen som har opplevd det før? :)

Skrevet

Jeg har opplevd det mange ganger, men det er bare fordi jeg er forferdelig distre :)

Skrevet

Dette kan høres ut som epilepsi. Ta det opp med legen.

Gjest en:her:inne
Skrevet

Men jeg trodde at man falt om hvis man hadde epilepsi? Og skalv?

Skrevet
Men jeg trodde at man falt om hvis man hadde epilepsi? Og skalv?

Det er stor forskjell på epilepsi. Noen får slike annfall som du beskriver mens andre bare blir "borte" i korte øyeblikk. De som blir "borte" i korte øyeblikk kan ha anfall flere ganger i timen, de får rett å slett blackout et øyeblikk, det kan være alt fra noen sekunder til flere minutter.

Det behøver ikke å være epilepsi men du bør komme deg til lege å få det undersøkt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet jeg burde komme meg til legen, men legen min er ikke spesielt interessert i meg. Hun gidder ikke gjøre noe for å undersøke meg. Får håpe det ikke kommer igjen bare da :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Kontakt lege. Jeg tenkte også epilepsi.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg vet jeg burde komme meg til legen, men legen min er ikke spesielt interessert i meg. Hun gidder ikke gjøre noe for å undersøke meg. Får håpe det ikke kommer igjen bare da  :)

Bytt lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...