Gå til innhold

nettshoppingbarnetøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! er det noen som har noen forslag til noen nettsider hvor man kan handle barnetøy? Jeg synest ikke alltid utvalget er best her hvor jeg bor, det behøver ikke være i Norge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor små barn du har, men her er noen forslag:

www.annegeddes.com

www.anika.no

www.ellos.no

Se også Kvinneguidens egen peker-side Her

Skrevet

Prøv her:

www.linus-lotta.se

Gjest Anonymous
Skrevet

Virre vapp har veldig mye fint. Klærne er litt dyre men har veldig god kvalitet, dessuten er det gøy å ha litt annet enn det vanlige fra H&M.

Klærne er franske og små så husk å kjøpe en størrelse større enn det du vanligvis bruker.

http://www.virrevapp.no/

nero

Skrevet

Hei.

Mange fine sider her, men her er sider med flotte klær til de litt større ungene også. (Får prøve å legge inn adressen)

Intelbarn holder til i Stavanger og de har bare helt fantastisk nydelige klær, prisen varierer fra billig til kjempe dyrt.

Virre Vapp drives for det meste gjennom Home partys (utenom nettbutikken) og prisene der er midt på treet

http://www.intelbarn.no

http://www.virrevapp.no

Skrevet

Jeg har faktisk handlet online for andre gang i dag.Barneklær altså.

Her er det masse utrolig bra:

www.barnogleker.no

Det er ikke bare leker der men også masse billig nydelige klær.Kos deg

Skrevet

Pearl - for noen nydelige barneklær hos Intelbarn - skulle ønske jeg hadde små barn igjen når jeg ser slike bilder.

Har de utsalg i Stavanger eller er det bare via Internett ?

Skrevet

Jeg har funnet utrolig mye fint på Ebay! Spesielt merkeklær kan du få til en billig penge der. Også er det litt artig å ha klær som ikke annenhver unge går rundt i, uten at det skal koste, eh, skjorta :P www.ebay.com

• 3 år senere...
Skrevet
Jeg har funnet utrolig mye fint på Ebay! Spesielt merkeklær kan du få til en billig penge der. Også er det litt artig å ha klær som ikke annenhver unge går rundt i, uten at det skal koste, eh, skjorta  :P  www.ebay.com

Dere som kjøper på ebay hvordan får dere det til norge?

Gjest allium
Skrevet
Dere som kjøper på ebay hvordan får dere det til norge?

Med posten, vel...

Når det gjelder barneklær, er det ikke noe problem å holde seg under 200 kroners grensen, så tollproblemer har jeg sjelden.

Portotakstene i USA og England er litt annerledes enn her hjemme, for å si det forsiktig. Aller lavest av de landene jeg har handlet fra, er de i Nederland.

Skrevet
Med posten, vel...

Når det gjelder barneklær, er det ikke noe problem å holde seg under 200 kroners grensen, så tollproblemer har jeg sjelden.

Portotakstene i USA og England er litt annerledes enn her hjemme, for å si det forsiktig.  Aller lavest av de landene jeg har handlet fra, er de i Nederland.

Men skriver du bare inn din norske adr? og NORWAY da eller?jeg er kanskje dum nå men jeg har aldri handlet fra utlandet :sjenert:

Gjest allium
Skrevet
Men skriver du bare inn din norske adr? og NORWAY da eller?jeg er kanskje dum nå men jeg har aldri handlet fra utlandet :sjenert:

Ja.

Det korrekte er visst N- foran postnummeret, og så Norway, men jeg bruker bare Norway, og det kommer alltid frem.

Å betale for varene er vanskeligere, du må registrere deg på Paypal og legge inn kredittkortet ditt der. Det er den eneste betalingsmåten de fleste selgere aksepterer fra utlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...