Malama Skrevet 27. mars 2007 #41 Skrevet 27. mars 2007 Nydelige bilder, så ut som en "perfekt dag". Gratulerer som nygift! Nyt dagene Gleder meg til det er min tur
Gjest Silmarill Skrevet 27. mars 2007 #42 Skrevet 27. mars 2007 (endret) Gratulerer som gift , dere var kjempepene begge to Utrolig flott kjole, smykker, brudebukett og den søte frisyren du hadde (Likte så godt den snøringen (korsettet) bak - det bilde jeg så på av modellen!) Fantastisk flott kjole Nydelig brudepike og brudesvenn også. Heldig med det fine været var dere også. Jeg er forlovet men har ikke bestemt oss for dato enda, men nå fikk jeg lyst til å planlegge en dato her altså Endret 27. mars 2007 av Silmarill
Kykkelikokos Skrevet 27. mars 2007 #43 Skrevet 27. mars 2007 Du var nydelig i brudekjolen din, *Emma*. Har sett mange brudebilder, men de fleste ser liksom helt OK ut. Du var fantastisk! Gratulerer med nyinngått ekteskap.
Modesta Skrevet 27. mars 2007 #45 Skrevet 27. mars 2007 Så nydelige dere var! Likte også buketten din veldig godt! Sjønne var dere Gratulerer så mye!
*Emma* Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #46 Skrevet 28. mars 2007 Nok en gang - tusen takk for koselige tilbakemeldinger alle sammen
MayaM Skrevet 31. mars 2007 #48 Skrevet 31. mars 2007 Gratulerer så mye som nygifte. Det ser ut som en fantastisk dag!!! Men jeg bare må spørre.. Hvor er klærne til brudesvennen kjøpt? Jeg falt helt for den fargen på vesten o.l. Klem
Lourdes Skrevet 31. mars 2007 #49 Skrevet 31. mars 2007 WOW!!!!!!!!! Det er alt jeg har å si!! Her var jo alt helt eventyrlig da!! Dere var jo kjempepene, klærne var nydelige, settingen på bildene var flott +++ Hmm... Tror nesten jeg må lese bryllupsdagboken din..
Amadea Skrevet 31. mars 2007 #50 Skrevet 31. mars 2007 Nydelige var dere! Takk for at du ville dele bildene med oss!
*Emma* Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #51 Skrevet 31. mars 2007 MayaM - fra en butikk på Ebay som heter Cuteclothesforkids eller noe sånt. Lourdes - dagboken min er litt kjip tror jeg. Fortalte så mange om den og etterpå bestemte jeg meg for ta jeg ville ting skulle være en overraskelse når de kom den dagen...¨så jeg sluttet å legge ut ting
Floja Felíz Skrevet 2. april 2007 #52 Skrevet 2. april 2007 GRATULERER!! Du var utrolig vakker i kjolen din!
B2B Skrevet 3. april 2007 #53 Skrevet 3. april 2007 Gratulerer så mye som nygift og med flotte bilder! Alltid morro å se på bilder
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå