Gå til innhold

*Emma* har giftet seg - bilder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pike28 - nei vi er begge norske. Vi giftet oss i USA fordi min mann (fortsatt veldig rart å si det) ikkeville ha noe stort og norsk bryllupp m masse gjester,taler, vals og styr..og jeg ikke "godtok" å "bare stikke ned på rådhuset". Dette ble kompromisset....skikkelig bryllup...men uten alt styret ;)

Jeg ER ikke fra Ski - men bor der. Jeg er fra Moss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer som fru :bryllup:

Så fint å høre at dagen deres var perfekt!

Virkelig nydelige bilder, fantastisk kjole, flott frisyre og lekker bukett :)

Gjest Revenka
Skrevet

Kjempeflotte bilder og nydelig kjole og kjempelekker frisyre. Tok det lang tid å få satt opp den??

Skrevet (endret)
Vi giftet oss i USA fordi min mann (fortsatt veldig rart å si det) ikkeville ha noe stort og norsk bryllupp m masse gjester,taler, vals og styr..og jeg ikke "godtok" å "bare stikke ned på rådhuset". Dette ble kompromisset....skikkelig bryllup...men uten alt styret ;)

Litt taler ble det jo, ble helt imponert av mannfolket ditt da han reiste seg opp og holdt tale, den var jo kjempefin og morsom. Forventet det ikke...gjorde du?

Endret av Sympatia
Skrevet

Kjempfine alle sammen - bildene og menneskene i dem!

Skrevet

Gratulerer så mye :klem:

Kjempe nydelige bilder :)

Skrevet

:bryllup: Gratulere så mye Emma.. dere var kjempe fine begge to eller alle fire.

:klem: BIRE

Skrevet

Wow! Dette så virkelig ut som et drømmebryllup, så utrolig fine dere var!

Gratulerer så mye! :klem:

Skrevet

Gratulerer så mye! Bildene er helt nydelige! :klem:

Skrevet

Tusen takk alle sammen.

Sympatia - ja det ble faktisk noen taler og det var uventet. Dvs mannens var uventet. Forloverne visste jeg om - de hadde spurt pent om de fikk lov siden det egentlig var "tale fritt" ;)

Revenka - nei det tok vel mellom 45 min og 1 time. Også brukte hun kanskje 15 min på sminken. Veldig raskt syns jeg.

Skrevet

Gratulerer kjempemye! Dere var skikkelig fine!

Gjest -eline-
Skrevet

Gratulrere så masse! Fantastiske bilder, så utrolig flotte dere begge var! Og, som en av de som syntes modellbilde av kjolen var en smule too much, så må jeg si at den var skikkelig nydelig på deg, utrolig mye flottere! Du kledde den kjempegodt! Så ut til at dere hadde en skikkelig drømmedag! :)

Gjest lillelou
Skrevet

Gratulerer! Dere var virkelig fine- vakkert brudepar og nydelige brudebarn, og det så ut som et skikkelig drømmebryllup. :hjerte:

Skrevet

Kjempefint - alt sammen!!!

Og for et fint sted, BITTELITT misunnelig! :sjenert:

Skrevet

Utrolig pen kjole, og nydelig brudebukett :)

Skrevet
Pike28 - nei vi er begge norske. Vi giftet oss i USA fordi min mann (fortsatt veldig rart å si det) ikkeville ha noe stort og norsk bryllupp m masse gjester,taler, vals og styr..og jeg ikke "godtok" å "bare stikke ned på rådhuset". Dette ble kompromisset....skikkelig bryllup...men uten alt styret ;)

Jeg ER ikke fra Ski - men bor der. Jeg er fra Moss :)

Studerte bildene lenge skjønner du for å se om det var noe kjent, men siden du er fra Moss forklarer jo det hvorfor jeg ikke kjente deg igjen fra noe sted :)

Synes også bildene av kjolen din på modellen så alt for voldsom og laaaangt fra min stil, men på deg var den absolutt vakker. Det sier litt om hvor viktig det er å prøve kjoler som en kanskje ikke tror vil passe ut fra bilder / modeller ;)

Skrevet

Gratulerer *Emma*

Flotte bilder. Likte både kjole og smykker.

Var innom og bestilte nesten tilsvarende tiara, pluss samme kjede og matchende armbånd... Har egentlig både smykker og tiara klart, men likte dette så godt. Dessuten var det jo så billig, så liker jeg det ikke like godt i virkeligheten så er det ikke så veldig mange bortkastede penger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...