Gå til innhold

Opp mot veggen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_amy_*
Skrevet

Jeg tenker når man har sex stående opp etter veggen, hvor mannen har ryggen mot veggen og løfter dama slik at sex blir i stående stilling..

Hvor mye vekt tåler dere menn å løfte før det blir helt umulig å få til noe?? Sier ikke at jenta ikke må hjelpe til med å holde seg fast, men beina ti lmenn må får seg en ganske bra trening sånn sett...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer jo selvsagt an på hvor tung dama er og hvor sterk/stor mannen er.

er rimelig mye lettere å gjøre det med ei på 50kg enn ei på 100kg..

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
kommer jo selvsagt an på hvor tung dama er og hvor sterk/stor mannen er.

er rimelig mye lettere å gjøre det med ei på 50kg enn ei på 100kg..

Og det er ikke bare beina som får seg en workout :ler:

Man skal jo gjerne hjelpe litt til med armene også. Nå blir man jo sterkere enn man tror man er når man er kåt, men mye mer enn 60 kilo for moro over lengre tid, blir hardt :mrgreen:

Gjest Gjest
Skrevet

Når jeg tar henne opp mot veggen så syns jeg at det er fint å ta henne bakfra.

Gjest Gjest_Sulosi_*
Skrevet
Og det er ikke bare beina som får seg en workout  :ler:

Man skal jo gjerne hjelpe litt til med armene også. Nå blir man jo sterkere enn man tror man er når man er kåt, men mye mer enn 60 kilo for moro over lengre tid, blir hardt :mrgreen:

Da lurer jeg på hvorfor jeg nesten aldri er med på den... :sjenert: Veier jo knappe 50 kilo jo... :)

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Da lurer jeg på hvorfor jeg nesten aldri er med på den... :sjenert:  Veier jo knappe 50 kilo jo... :)

Kommer jo mye an på far i huset også da :) 50 kilo funker fint en stund, men det blir jo tungt okke som, sånn etter hvert :ler:

Skrevet

hvis gubben går på studio, be han legge inn markløft og roing med stang. Da blir ikke 50 kg mye etter noen måneder med seriøs trening. Det er viktig å kjøre pyramidetrening med 25, 20, 15, 10, 5, 10, 15, 20 og 25 reps, der han presser seg gjennom settene. DU! må selv fjerne den feite ræva di og selv klare å holde deg på plass under racet. Om du får orgasme under en slik tur er faktisk ditt problem/oppgave. Gubben har nok med å holde dere begge oppe og in the move.

Damer med forventninger til mannfolk som ikke korrelerer med egne ferdigheter bør legge ambisjonene litt på is. De fleste gubbene rundt omkring ligger under det nivået som kan løfte ei gjennomsnittelig pløse. De fleste norske kvinner er blitt vell drøye og late, men tror at de kan forlange at mannfolka er hunk. Se deg i speilet og spør deg selv om du ville klart å løfte deg selv hvis du var mann.

Som tidligere danser og fortsatt blodtrent funker det stående med min aktive og velskapte kone. Det er deilig å gjøre det i dusjen, men pass på så du ikke detter.

Dette er sex for eliten. Folk under pari bør tenke seg godt om. Tenk på grandiosa hjertet til gubben og appelsinkroppen din.

Lykke til!

Skrevet

Det var da voldsomt til generalisering da :overrasket:

Det er vel ikke bare dere to her i verden som er veltrente og i stand til slik aktivitet.

Dessuten er det ikke nødvendig å vær så sterk om begge hjelper til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...