Susannah Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Hva synes dere om bildene av Uma Thurman i denne Louis Vuitton-kampanjen? Jeg synes de er ordentlig fine - dette er noe annen enn drapsmaskinen som løp rundt i kanarigul joggis i Kill Bill
Gjest StoreSky Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 JEG syntes hun var flottere som drapsmaskin i Kill Bill! Klærne her var ikke noe fine i det hele tatt. Dessuten var det en gul motorsykkeldress Uma har på i filmen...
gizmoo Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Det er det peneste jeg har sett av Uma Thurman... Syns bildene var kjempefine, men syns egentlig ikke hun er noe særlig pen da.
Susannah Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2007 (endret) Det er det peneste jeg har sett av Uma Thurman... Syns bildene var kjempefine, men syns egentlig ikke hun er noe særlig pen da. ← Er faktisk litt enig i at hun i utgangspunktet ikke er så pen, men som bildene viser er det håp for alle Synes virkelig hun er vakker her. Og beklager: motorsykkeldrakt, ikke joggis... Min tabbe.... Endret 26. mars 2007 av Susannah
Gjest Yoghurt Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 (endret) JEG syntes hun var flottere som drapsmaskin i Kill Bill! Klærne her var ikke noe fine i det hele tatt. Dessuten var det en gul motorsykkeldress Uma har på i filmen... ← *nikke enig* Tenker ofte "oh, ville gjort henne" under filmene Endret 26. mars 2007 av Yoghurt
honey21 Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 Jeg synes Uma er pen, men jeg synes ikke de bildene var noe spes da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå