Toadii Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 jeg bare lurer... Kommer han inni dere eller hvordan gjør dere det? Jeg tenker på sæden hvor gjør dere av den. Hvis dere ikke svelger den da. Når d går inni oss så renner det jo alltid ut igjen og må ta kjapp dusj etterpå. Noen ganger går det på magen og det går an å tørke det opp. Vil bare høre andres erfaringer med opptørking av sæd. Har hørt at folk lar det gå i senga å lar det bare tørke
Gjest Tweek Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Han kommer inni meg, men hvis vi har en kjapp en og skal ut å gjøre itng etterpå vil jeg at han kommer på magen min. Det er ikke særlig deilig å kjenne restene renne ut etter en stund.. Når jeg suger han uten at vi har sex etterpå spruter han på meg..
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Oftest mage eller rygg. Rett og slett det enkleste å rydde opp i.
Trampe Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Det er jo bare å gå på do og få det ut. Ikke mye gris det.
thessa Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 skriver under på trampe og messy.. ikke så mye gris det å gå på do etterpå..
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 Hallo! Det gjør da ikke noe om senga blir tilgriset. Det er bare å skifte sengetøy ofte nok. Jeg liker å ligge i armene hans etter sex, og det er ikke aktuelt å springe på toalettet for å kvitte meg med "griseriet", som jeg for øvrig ikke synes er noe griseri.
shi Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 Liker ikke våte flekker i senga, men et papirtørk og en svipptur på toalettet ordner opp...
Gjest DyneTryne Skrevet 26. mars 2007 #9 Skrevet 26. mars 2007 Dessverre kommer han inni meg når kondomen sprekker ja, men nå som jeg har begynt på pilla igjen blir det ikke noe "dessverre" der mer. Når den holder mål, kommer han så klart inni kondomen. Det er ikke noe pes å fjerne sperm ut av seg uansett.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2007 #10 Skrevet 26. mars 2007 Jeg er 18. Jeg var bare nyskjerrig på hva dere gjør jeg. Så jeg spurte rett ut og jeg fikk jo svar, men så begynner dere å formulere svarene som om jeg er en fjortis som ikke vet hvor jeg skal gjøre av spermen. Han kommer inni meg også hvis dere lurer på det!
Toadii Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. mars 2007 Oj glemte å logge meg inn. Det var jeg som skrev det ovenfor!
FantasDick Skrevet 26. mars 2007 #12 Skrevet 26. mars 2007 Hvis vi har sex i senga, har vi et lite hånkle ved senga som jeg tørker meg med, så ligger vi i armene til hverandre og sovner. Eller jeg kniper igjen å går på do, eller vi tørker oss med det vi har tilgjengelig; en genser eller noe. Ikke no stress.
Gjest Frøken Titt Skrevet 27. mars 2007 #13 Skrevet 27. mars 2007 Jeg går nesten alltid på do. Må få det ut.
messy Skrevet 27. mars 2007 #14 Skrevet 27. mars 2007 Det er jo også relativt stor sannsynlighet for noen å få urinveisinfeksjon hvis ikke de får ut sæd-en. Derfor bør man alltid tisse etter man har hatt sex, sa min lege hvertfall.
Gjest Tigerjente Skrevet 27. mars 2007 #15 Skrevet 27. mars 2007 Spruter som regel i munnen min, eller på magen. Orker ikke ha det inni meg..
Scorpina Skrevet 27. mars 2007 #16 Skrevet 27. mars 2007 Tråden ryddet for unødvendige kommentarer."Vis hensyn" Scorpina (mod)
Gjest Gollum Skrevet 2. april 2007 #17 Skrevet 2. april 2007 Oftest mage eller rygg. Rett og slett det enkleste å rydde opp i. ← Det er det vanligste hos oss også. Runker du ham når det går eller foretrekker du/dere at han gjør det selv? Kjæresten min vil helst at jeg gjør det selv, det tenner henne å se at jeg gjør det, og spruter jeg på ryggen/rumpa hennes er det nesten nødvendig at jeg fikser det selv. Savner at hun gjør det.............
Malama Skrevet 2. april 2007 #18 Skrevet 2. april 2007 Det er jo også relativt stor sannsynlighet for noen å få urinveisinfeksjon hvis ikke de får ut sæd-en. Derfor bør man alltid tisse etter man har hatt sex, sa min lege hvertfall. ← Vel, noen er disponert for de uvi, andre ikke... Jeg har et håndkle ved senga som jeg legger meg på (så kan jeg kaste det til vak siden, slipper våte flekker isenga, og trenger iukke bytte sengtøy etter hver gang..). Er det "kveldskos", så sover jeg da der i armkroken til neste morgen. Er det "morgenkos" eller på dagtid, så ligger jeg ikke såååå lenge da, og når jeg går på do kommer det meste ut etterhvert, og et truseinnlegg samler opp resten. aldri fått uvi av den grunn, selv om jeg altså svært ofte sover natta gjennom uten å "få det ut"... Men jeg vt mange får uvi om de ikke løper på do. Heldigvis ikke meg, for jeg er for trøtt og sliten og fornlyd til å orke å tenke på å stå opp engang...
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2007 #19 Skrevet 2. april 2007 Kommer litt an på. Hender vi bruker avbrutt samleie som prevensjon (når det er 4-5 dager til eggløsning) og da trekker han seg ut i god tid i forkant. Men når han kommer inne i meg etter eggløsning eller i perioder det passer helt greit å bli gravid så går jeg på WC etter vi har kost litt.
Cuba Skrevet 2. april 2007 #20 Skrevet 2. april 2007 Nå tisser man ikke ut av kjeden da.. eller? Og man spruter vel skjelden inn i urinrøret? Så det hjelper vel ikke SÅ mye å tisse etterpå. Pleier bare å ta et håndkle eller noe å holde under jeg. Enklest å ta det i ansiktet og munnen da, selvfølgelig. Rompa er noe ordentlig pes!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå