Toadii Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 jeg blir så irritert på meg selv, fordi når jeg har sex med partneren min føles det ofte som om jeg må tisse. Vi må ofte avbryte en litenstund fordi det kjennes ut som jeg må tisse. Det irriterer meg sånn. Noen ganger er det bare en gang mens andre ganger kan vi bare ta det rolig. Det er mest når vi tar det hurtig. Og det er da det er best ... Noen som har erfaring med dette.? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre
Gjest Tweek Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Høres ut som du e på vei mot orgasme lille venn. Hvis du passer på å gå å tisse før sex, da vet du at det er absolutt ikke det som skjer.. Og hvis du er nervøs kan du ha håndkle under.
Leo Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Du må nok ikke tisse. Det er imidlertid vanlig at det kjennes slik ut når en vaginalorgasme er under oppseiling og da er det jo litt dumt å stoppe!
Wildy Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Ta en runde på toalettet før sex slik at du vet at blæra er tom. Tror heller ikke det er det at du fatktisk må tisse, er nok heller en orgasme som nærmer seg!
Toadii Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2007 Det har jeg faktisk tenkt på mange ganger. Men har alltid vært så redd for å tisse i senga hans. Han har sakt at vi må prøve det en gang men har aldrig blitt noe av liksom. Han sier også at når jeg suger ham kjennes det ut som han skal tisse. jeg sa at jeg ville prøve men han ville ikke pga at han hadde den samme følelsen når han dusjet penis hodet. å da tisset han.. hmm.. det er vel bare å prøve ut, skjer det så skjer det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå