Gå til innhold

Dere som brukte lekegrind,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort og greit, hvor lenge brukte dere den?

Propellen er 9 måneder og trives godt oppi der. Er ikke der mye, men når jeg skal ned og dusje, eller skal gjøre noe annet så jeg trenger å ha henne et trygt sted en stund.

Funderer på om vi kan arve bort vår lekegrind til Propellens nye fetter som kommer når hun er rundt 11 måneder. Han trenger den jo ikke med en gang, men med to store brødre på 4 og 6 år kan det være greit for ham å ha et sted å få være i fred. Men vi kunne kanskje trenge ett sted å ha Propellen i blandt også til høsten, hun blir jo ikke akkurat mindre mobil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at han begynte å gå så ville han ikke være der lenger.

Skrevet

Broren min brukte også etter han var ett år, pga sprang over alt. Hadde noen leker der som aldri var utenfor grinden så han syntes det var stas å komme til den.

Skrevet

Jeg syntes den var grei å ha også når de ble over året. Da kunne jeg være trygg for dem selv om jeg skulle ut og henge opp klær eller av en eller annen grunn måtte forlate dem i 5 min.

Skrevet

Vi får se ann litt, men jeg tror nok også at det høres smart ut å beholde den ja. Hun trives godt oppi der, og som en av dere andre sa har vi også leker som bare er oppi der så da må hun dit for å leke med dem. Tror det er et smart triks :)

Skrevet

Datteren min er 1 år (om to dager ;)) og hun bruker fortsatt lekegrinden.

Jeg er veldig streng på at de lekene som er oppi der får hun kun leke på i grinden! Bruker å gå fint å ha henne der, bruker den ca 2 x 15 min om dagen. Veldig deilig! Samtidig som hun har masse tid på gulvet likevel

Gjest Mayamor
Skrevet

Da jeg begyndte å bruke lekegrinden til en stor

rote/leke/kles"kasse" - da var den moden for å bli tatt bort

en liten stund tidligere... :ler:

Til eldstemann brukte vi den til han var litt over 1 år, yngstemann brukte vi den kortere til. Han var en klatremus som ikke var til å stole på uansett. Ville sett ann barnet. ;)

Skrevet

Jenta mi er 15 mnd (akkurat i dag faktisk), og jeg bruker lekegrinda til henne i kortere perioder enda.. Har også noen leker der som hun ikke får ha på gulvet, så da blir det straks litt mer spennende oppi der..:) Tenker å bruke den så lenge det går greit.. Men aldri lenge om gangen.

Skrevet

Vi hadde lekegrinda framme til sønnen var ca 20 mnd, men den ble egentlig brukt til lekekasse det siste halve året... :sjenert: Det var jo en glimrende plass å hive alle lekene hans opp i :ler:

Skrevet

:) Hei. Vi brukte leikgrinna frem til minstefrøkna var ca 18 mnd. Godt å ha et sted å putte henne oppi når jeg skulle gjøre noe - et sted hvor jeg viste at hun var trygg. Det fungerte helt greit :).

Eldstefrøkna "sluttet" endel før - da hadde jeg mye mer tid til å fly rundt og passe på henne :) .

Mellomstefrøkna var så utrolig grei og rolig - så hun trang jeg ikke å ha grind til...

Barn er forskjellige - men har du en propell - ville iallefall jeg beholdt grinda..

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
:) Hei. Vi brukte leikgrinna frem til minstefrøkna var ca 18 mnd. Godt å ha et sted å putte henne oppi når jeg skulle gjøre noe - et sted hvor jeg viste at hun var trygg. Det fungerte helt greit :).

Det samme gjorde jeg da bebsen min var liten, mener å huske at det var til ca.18 mnd. alder!

Etterpå brukte jeg grinda til "lekekasse" :)

Edit:en stygg orddelingsleif :sjenert:

Endret av Silmarill
Skrevet

Hehe, vi beholder lekegrinda ja. Er en liten Propell vi har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...