Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig ikke hørt så veldig mye av musikken hans, men det jeg har hørt gir meg sterke assosiasjoner til Queen. Noen flere? jeg syns det er flott og spennende musikk, jeg. :klappe:

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg digger grace kelly :-D

Jeg hørte på den for drriiitlenge siden. Min kusine fant han på myspace og viste han til meg dfor et par mnd siden. Gøy musikk :-D

Gjest Leiababe
Skrevet

Morsom fyr med morsom musikk. Grace Kelly er den perfekte "ordne seg før en skal ut"-sangen :) At han kan minne om Freddie Mercury er helt soleklart, men i akkurat den sangen er det vel også meningen(slik jeg forstår teksten i alle fall).

Skrevet

Ja han sier selv i intervjuer at han er inspirert av Queen :)

synes musikken hans er veldig frisk, barnslig og sprudlende, man kommer i godt humør hvertfall :)

Skrevet

Ja, han er en Freddie-klone. ;) Jeg synes det er positivt, han har en artig stil. :)

Skrevet

Digger sangen den er så deilig full av energi-

(Også synes jeg han er dødsdeilig.... Gutten har jo DE fantastiske krøllene og DE nydelige leppene. *SUKK* Den som var ti år yngre. :rodme: )

Gjest Advena
Skrevet (endret)

Liker musikken kjempegodt. Herlig energifulle og morsomme sanger!

(Også synes jeg han er dødsdeilig.... Gutten har jo DE fantastiske krøllene og DE nydelige leppene. *SUKK* Den som var ti år yngre.  :rodme: )

:Nikke: :Nikke: Deilig er`n! :hoppe:

Endret av Mystisk
Skrevet

Kjøpte CD'n hans igår og må si jeg er veldig fornøyd! mange bra sanger, i tillegg til Grace Kelly som selvsagt er helt KONGE! Blir så utrolig glad av den sangen!

Spor nr 5- Relax (take it easy) er også veldig bra!

Nå er det snart tid for vindusvask og da skal Cd'n på, på full guffe! :)

Skrevet
Kjøpte CD'n hans igår og må si jeg er veldig fornøyd! mange bra sanger, i tillegg til Grace Kelly som selvsagt er helt KONGE! Blir så utrolig glad av den sangen!

Spor nr 5- Relax (take it easy) er også veldig bra!

Nå er det snart tid for vindusvask og da skal Cd'n på, på full guffe! :)

Har hørt en del flere sanger og syns også Relax er veldig bra! Også Love Today er ikke så verst :)

Kom gjerne med flere bra sanger noen! =)

Skrevet

Vil tro de aller, aller fleste synes han minner om Freddie Mercury ;)

Skrevet

Samboeren har hektet seg helt på Any other world, nr 6 på Cd'n. Den gikk om og om igjen her idag tidlig...hehe ;)

Veldig lett å like alle sangene syns jeg! :)

Skrevet

Musikken hans passer kjempegodt til "å gjøre seg klar"! Blir i så godt humør av musikken hans! Og de krøllene da....

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Dette var veldig bra. Er det noen som har link til flere sanger?

Akkurat i denne sangen "Love Today" minner han mest Scissor Sister og mye om Darkness, med snev av Freddie innimellom.

Er enig iat det er en bli-glad sang.

Endret av Blondie65
Skrevet
Samboeren har hektet seg helt på Any other world, nr 6 på Cd'n. Den gikk om og om igjen her idag tidlig...hehe ;)

Veldig lett å like alle sangene syns jeg!  :)

Den liker jeg også :)

Egentlig liker jeg alle. Happy ending er også veldig fin. Og lollipop er dritkul!!!

Gutten er jo god som gull. Skulle gjerne blitt bedre kjent med ham, ja :sjenert:

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg gikk liksågreit og kjøpte cd'en jeg da ... Ble helhektet ...

Skrevet

Første gangen jeg hørte låta hans på radio så tenkte jeg at: "faen.. Hvilken queen låt er dette? Jeg trodde jeg kunne alle sammen jeg?"

Gjest Leiababe
Skrevet
Første gangen jeg hørte låta hans på radio så tenkte jeg at: "faen.. Hvilken queen låt er dette? Jeg trodde jeg kunne alle sammen jeg?"

Tenkte i grunn akkurat det samme :) Men tyder i alle fall på at karen kan synge..

Skrevet

JA!!! Var det første eg tenkte på, då eg høyrte "Grace Kelly" med Mika! Minnar veldig om Queen.

MIn favorittsang for tida. Og så likar eg han som syng.;) Kul musikk, og kul fyr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...